La Fira de Novembre tanca l’edició amb 90.000 visitants i un impacte econòmic de més de 6 milions d’euros

El govern municipal es mostra absolutament satisfet amb les xifres aconseguides i valora com a molt positives les novetats introduïdes

Imatge de Neus Lloveras i Jordi Medina. Foto: Jordi Nieto

Durant  la tarda d’aquest diumenge, l’alcaldessa Neus Lloveras, conjuntament amb el regidor de promoció econòmica i portaveu del govern vilanoví, Jordi Medina, compareixien a l’estand de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per realitzar la valoració de la Fira de Novembre d’enguany.

Lloveras assegurava sentir-se satisfeta amb com s’ha desenvolupat la fira i anunciava que en aquesta edició, la xifra de visitants s’ha enfilat fins als 90.000 visitants, deu mil més que l’any passat. D’entre les novetats, l’alcaldessa remarcava els avantatges de recuperar l’estand municipal, el qual ha servit per ensenyar a la ciutadania vilanovina i comarcal la nova marca turística. Així mateix, aprofitava per afirmar que “Vilanova i la Geltrú es consolida com a la capital comercial de la Vegueria del Penedès”.

Tot seguit, el regidor de promoció econòmica prenia el relleu a l’alcaldessa i situava  l’impacte econòmic generat a la fira en una quantitat superior als sis milions d’euros, “fet que evidencia la capitalitat comercial que té Vilanova i la Geltrú en les terres del Penedès”, aclaria Medina. En referència a les novetats, el portaveu de govern valorava molt positivament els resultats obtinguts  amb la creació  del clúster de desenvolupament econòmic local a la Plaça de la Vila, el nombre de descàrregues i de nous usuaris donats d’alta a l’aplicació Vilanova Més, i l’exhauriment de quasi tots els nous mapes turístics de la ciutat.