Dimarts, 19 de març de 2024
És notícia

Comunicat de Vilanova en Comú sobre la pèrdua de la Loles Cuèllar

Avatar photo

ICV Vilanova ha de comunicar la pèrdua de la nostra companya i amiga Loles Cuèllar, no tenim paraules en aquests moments tan dolorosos

Imatge de Loles Cuèllar

La pèrdua emocional i vital és molt gran. La Loles, era una persona incombustible, una dona activa i afable que va educar com a professora a moltes generacions de nenes i nens de la nostra ciutat aportant coneixementi allò més important, valors de vida i ciutadania activa i compromesa. I com no podia ser d’una altra manera, en va ser fidel i coherent a ells,manifestant-los i defensant-los fins a l’últim moment en la seva tasca com a sindicalista a les CCOO i en la seva activitat política,al PSUC, a ICV i a Vilanova en Comú, lluitantpels drets de les treballadores i pels drets de totes i tots els ciutadans de Vilanova i la Geltrú.

Els companys i companyes de Vilanova perdem un baluard, una persona estimada i respectada per totes i tots, per la seva capacitat mediadora, la seva visió d’unitat i de benestar comú. La comarca perd a la seva coordinadora, que tant va fer per Sitges, Canyelles, Sant Pere de Ribes, Olivella i Cubelles. El territori perd a la seva consellera que tant va lluitar per posar la nostra veu a Barcelona.

Són dies tristos, però abans que marxi per sempre i per retornar al seu record tot el que ens va donar, al setembre celebrarem un acte d’homenatge.

I, sobretot, no oblidis que el teu temps
és aquest temps que t’ha tocat de viure:
no un altre, i no en desertis,
orgullós o covard, quan et sentis cridat
a prendre part, com tothom, en la lluita,
car el teu lloc només tu pots omplir-lo.
fragment  del poema I sobretot no oblidis de Miquel Martí i Pol

Executiva de ICV Vilanova i la Geltrú

Notícia anterior

La Policia Local de Cunit localitza l’home de 69 anys desaparegut des de diumenge a la tarda