Els Ports al fons, a l’esquerra el pont roig i a la dreta el pont de l’Estat, aquest és el fons del nou fotoreclam amb les lletres del nom de la capital del Baix Ebre que s’ha inaugurat aquest dimecres 3 de gener.
Després del notable creixement del 23% de pernoctacions a Tortosa des del consistori municipal es vol continuar amb la feina de promoció turística de la ciutat. L’alcalde de Tortosa, Ferran Bel, agraeix el treball fet dels emprenedors i les empreses que treballen per millorar els serveis de restauració i turístics, i afeixes que gràcies al seu esforç hi ha un “augment del nombre de turistes” que rep la ciutat.
A més, Bel, aposta per seguir amb la feina de fer valdre els atractius turístics i millorar les infraestructures del municipi. Per aquesta raó, des del consistori municipal creu que la construcció d’un fotoreclam és una aposta per la difusió del paisatge de la ciutat. El regidor de Turisme, Josep Monclús, exposa la utilitat d’aquesta infraestructura: “L’objectiu és que els turistes es fotografien amb les lletres i ho comparteixen a través de les xarxes socials amb els coneguts”. Amb un cost de 12.000 €, Josep Monclús, exposa que la inversió és “modesta” en relació al que pot aportar a la ciutat. I, s’espera que el fotoreclam es converteixi amb un “lloc emblemàtic de la ciutat”.
Tanmateix, el fotoreclam de Tortosa també pretén ser un incentiu per al turisme familiar de natura i en actiu per aquesta raó la seva ubicació està a prop de la via verda. I, s’espera que aquest nou element turístic no sigui un objectiu del vandalisme.
J.Albesa