Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

Noves entitats turístiques se sumen a la promoció conjunta de les Terres de l’Ebre sota el lideratge del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona

Avatar photo
Foto de família dels signants del conveni Corner 2020 a les portes del Museu de Tortosa. CEDIDA

Els representants dels 17 ens turístics públics i privats de les Terres de l’Ebre han signat aquest dijous el conveni Corner, liderat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que preveu la participació en fires especialitzades. A més, també inclou altres accions de màrqueting per donar a conèixer els atractius turístics dels municipis participants en els mercats més importants. El Museu de Tortosa ha acollit l’acte de signatura, que ha comptat amb la presència de la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó i la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Meritxell Roigé, i els representants de la resta d’entitats que s’han sumat a la iniciativa.

El pressupost global i conjunt serà de 165.150 euros dels quals la Diputació de Tarragona assumirà el 80% del total. Aquesta inversió portarà les Terres de l’Ebre a les següents fires especialitzades: Adventure Travel Show (Londres), Randonée (París), Fiets & Wandelbeurs (Utrecht) i Falsterbo Bird Show (Suècia). A més, fruït de l’acord, els atractius turístics dels municipis s’han mostrat a Fitur (Madrid) i s’exposaran a Navartur (Pamplona), Sevatur (San Sebastià) i B-Travel (Barcelona). Les Terres de l’Ebre també tindran presència a una fira de caràcter internacional, concretament a la World Travel Market que se celebra a Londres. En l’àmbit de la publicitat, es duran a terme diferents accions, entre les quals destaca la prevista amb un portal líder del mercat estatal (Logitravel) per potenciar la comercialització de l’oferta d’allotjament de la demarcació i que inclou una acció presencial a la seva botiga física a Madrid.

Aquesta és la 14a edició d’aquest conveni, una eina al servei de la cooperació, la col·laboració en la promoció de les Terres de l’Ebre que permet oferir un ampli ventall de propostes en matèria de comunicació i màrqueting a qualsevol entitat de promoció turística de les Terres de l’Ebre, independentment de la seva dimensió. Els signants de l’acord per aquest 2020, juntament amb el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, són els ajuntaments d’Alcanar, l’Aldea, l’Ametlla de Mar, l’Ampolla, Amposta, Ascó, Benifallet, Deltebre, Sant Jaume d’Enveja, Sant Carles de la Ràpita, Tortosa i Jesús Activitats i Serveis S.L; els consells comarcals de la Terra Alta i la Ribera d’Ebre; associacions empresarials i entitats de l’àmbit privat com l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, , la Cambra de Comerç de Reus i Terres Landscape and Travel Communication.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Oficina d’Informació al Consumidor del Baix Ebre va atendre 1.759 consultes el 2019

Notícia següent

L’Ajuntament i la Generalitat treballen per millorar els recursos en inclusió als centres educatius de VNG

Notícies relacionades