L’Ajuntament de Deltebre ja disposa de l’informe de l’auditoria encarregada pel govern municipal per analitzar la gestió de 42 expedients, i la gestió econòmica i ètica del consistori durant els 8 anys dels dos darrers mandats municipals, del 2007 al 2015.
En total, dels 42 expedients, n’hi ha 32 en què els resultats de l’auditoria no són favorables i, per aquest motiu, s’han traslladat als serveis jurídics perquè realitzin la seva corresponent anàlisi per decidir si cal emprendre accions i la seva conveniència per defensar els interessos municipals. L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha manifestat que “el compromís de l’equip de govern amb la ciutadania era el de realitzar una auditoria que poses de manifest la situació de l’Ajuntament i la gestió realitzada durant els darrers anys i així s’està fent”.
En aquest sentit, l’alcalde ha detallat que “a partir d’ara, hem de veure com gestionem tota aquesta informació per tal de beneficiar els interessos de la ciutadania del municipi”. De moment, l’informe executiu ja està publicat a la plana web de l’Ajuntament de Deltebre per tal que la ciutadania pugui consultar les dades més rellevants d’aquest.