La Defensora de la Ciutadania d’Amposta gestiona un total de 100 queixes durant el 2018

Avatar photo

La Defensora actua com a eina mediadora entre els ciutadans i les entitats locals

La Defensora de la Ciutadania d’Amposta, Amadea Ferreres, ha gestionat un total de 100 queixes durant 2018. Ferreres va donar compte de la seva activitat presentant la memòria d’activitat anual en el ple municipal del mes de febrer, dilluns 25. Segons consta en la memòria de l’any passat, de les 100 queixes que la Defensora ha gestionat se n’han solucionat un 54%, mentre que un 32% estan pendents de resolució, quedant la resta com a circumstàncies complicades o impossibles de resoldre.

La majoria de les preocupacions dels ampostins són derivades de conflictes entre veïns, sorolls a la via pública o elements urbans i edificis privats en mal estat. Per a ferne efectiva la resolució dels conflictes, la Defensora trasllada les queixes i propostes a les regidories corresponents i a altres estaments públics o privats, els quals donen resposta o s’encarreguen de gestionar la problemàtica.

Mediadora

La Defensora de la Ciutadania actua com a eina mediadora entre la ciutadania i els estaments municipals, derivant les preocupacions de les ampostines i ampostins als òrgans corresponents. L’any 1987, Amposta es va convertir la primera ciutat de l’Estat espanyol en tenir aquesta figura.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Vox es presentarà a Tarragona, Reus i Salou

Notícia següent

El CEPAC convoca una beca de recerca castellera

Notícies relacionades