Dimarts, 19 de març de 2024
És notícia

L’Ajuntament de Calafell crea una pàgina facebook per recollir propostes de la ciutadania

Avatar photo

Atendrà reclamacions que no comptin ja amb alguna altra via per canalitzar-se

L’Ajuntament de Calafell posa en marxa aquest dilluns, 13 de juliol, una pàgina facebook per recollir queixes i reclamacions de la ciutadania. La iniciativa porta el nom AjuntamentRespon. Aquesta és una de les eines amb què comptarà la comissió especial de reclamacions i suggeriments que va crear-se abans de l’estat d’alarma.

Durant els darrers mesos, la comissió, presidida per la regidora Noelia Sánchez, ha estat treballant en la creació del mecanisme intern que permetrà donar resposta a les aportacions que faci el veïnat. Ara es passa a la fase activa.

La pàgina està disponible en aquest enllaç. Les aportacions poden fer-se bé per privat, bé deixant comentaris a les entrades. Les respostes es donaran als sol·licitants de forma directa. I regularment, es publicaran resums dels temes arribats i la seva resolució, i també dels temes més transcendents.

Els objectius d’aquest mecanisme

La comissió neix per canalitzar reclamacions de la ciutadania que no comptin ja amb alguna altra via per tramitar-se i trobar solució. Noelia Sánchez explica que “la Línia Verda o el Servei d’Atenció al Ciutadà són mecanismes que funcionen bé i resolen la major part de problemes puntuals que es produeixen al municipi”. “La comissió”, afegeix la regidora, “té l’objectiu d’ajudar a resoldre problemes d’entitat, que vagin més enllà d’un tema d’entitat, o que afectin a molts veïns”.

Noelia Sánchez destaca , a més, que “també canalitzarem les queixes que arriben a través de les xarxes socials: sovint són problemess que les xarxes poden recollir però que no poden resoldre elles mateixes”.

La presidenta de la comissió subratlla molt especialment que la comissió també ho és de suggeriments: “Ho vull destacar i posar en valor. Tothom té dret a protestar, faltaria més. Però la comissió, i jo mateixa com a presidenta, agrairem també totes les aportacions que faci la ciutadania per millorar el nostre municipi. No tot es podrà portar a la pràctica, no vull enganyar a ningú. Però de les idees que rebem segur que en sortiran coses molt positives”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Es restableix l’accés a tots els espais de les biblioteques de Barcelona sense cita prèvia

Notícia següent

L’Hospitalet anuncia mesures especials per fer front al rebrot de la Covid-19

Notícies relacionades