Roda de Berà posa en marxa l’OMIC, l’Oficina d’Atenció al Consumidor

Avatar photo

A partir d’aquest dijous 7 de novembre els rodencs i rodenques disposen d’un nou servei al municipi, l’Oficina d’Atenció al Consumidor, impulsada per la regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Roda de Berà, encapçalada per Rosana Dorantes.

L’OMIC és un servei gratuït que romandrà obert tots els primers dijous de cada mes, en horari de 10 a 14 hores, a l’Hotel d’Entitats.

L’objectiu és informar i assessorar la ciutadania sobre qualsevol qüestió o problemàtica que els pugui afectar com a consumidors. Ofereix al consumidor orientació sobre els seus drets i, en cas de ser necessari, la tramitació de denúncies i reclamacions davant els organismes administratius competents en cada matèria o bé la mediació entre les parts per a la resolució de les reclamacions, sempre intentant que s’arribi a acords amistosos i afectius per ambdues parts.

Alguns exemples son si volem donar de baixa un servei de telefonia i ens segueixen arribant factures, quines mesures podem prendre; si tenim dubtes sobre les garanties que té un producte o quines són les normes sanitàries que ha de complir un establiment per fer un
tatuatge, entre moltes altres qüestions.

Per gaudir del servei cal concertar cita prèvia trucant al telèfon 977 251 736.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El Rally Costa Daurada Legend celebra la seva 5a edició amb rècord de participants

Notícia següent

Millores en els vestidors del camp de futbol de la Zona Esportiva Municipal

Notícies relacionades