Una quarantena d’empreses del Baix Empordà han aconseguit generar 1,8 milions d’euros (MEUR) a través del networking. Es tracta d’empresaris que entre ells es passen contactes i que es reuneixen per tal de generar línies de negocis.
Són empreses de diferents sectors que es recomanen entre elles i d’aquesta manera creen sinergies entre elles. La membre i portaveu d’Empatia –nom que ha adoptat la iniciativa-, Andrea González, explica que aplicant aquest mètode, aconsegueixen visibilitat i guanyen “la credibilitat i reputació que reverteix en creixement dels nostres negocis”. En aquest sentit, González remarca que l’increment de facturació pot arribar al 50% en alguns casos.
El comú d'Encamp té la intenció de començar a fer reunions després de Setmana Santa amb els joves i la…
El Vaticà ha confirmat que el papa Francesc ha mort per un ictus cerebral i un “col·lapse cardiovascular irreversible”. L'acta…
Una baralla per la targeta de l'autobús ha deixat dos germans apunyalats i un tercer, autor de les ferides, detingut…
La mort del papa Francesc ha dut la Generalitat de Catalunya a decretar tres jornades de dol oficial els dies…
Un nen de 7 anys ha mort presumptament enverinat amb un ou de xocolata de Pasqua per l'exparella del seu…
Encamp ha celebrat la Diada de Sant Romà de les Bons amb un reguitzell de diferents activitats al llarg d'aquest…
Esta web utiliza cookies.