Dilluns, 23 de juny de 2025
És notícia

Tornen ‘Els concerts dels divendres’ a la Casa de Cultura de la Diputació de Girona

Avatar photo

Després de l’aturada per les festes de Nadal la Casa de Cultura de la Diputació de Girona reprèn els concerts dels divendres, avui 12 de gener amb Confusión Project. Un espectacle interpretatiu en el qual la flauta travessera, el piano, el baix elèctric i la percussió tenen tots un paper protagonista i s’intercalen el lideratge, mostrant la rítmica dels diferents pals flamencs.

La programació seguirà, el divendres 19 de gener, amb La salamandra del duet L’Arannà, un espectacle musical de creació pròpia dedicat a Mercè Rodoreda, que converteix per primera vegada en cançons alguns dels millors contes de l’autora. El repertori es completa amb algunes cançons compostes sobre textos d’autors actuals, com Toni Sala o Narcís Comadira. La proposta englobla sonoritats i estils molt diferents: des de l’amabilitat del pop i les harmonies i les referències a la música clàssica, com Bach, fins a les tensions pròpies dels estàndards de jazz i la duresa de la música electrònica més crua. L’activitat també s’ofereix als estudiants de secundària i batxillerat en horari lectiu, el divendres 19 de gener a les 11 h, amb inscripció prèvia gratuïta.

Tancarà la programació la formació de música clàssica Duo Enxebre (26 de gener). La violinista  Maria Cuatrecasas i el violoncel·lista Ignasi Piera presenten una proposta de caràcter íntim i senzill: interpretaran Invencions de Bach i Fugues  del compositor barceloní Pahissa, i altres peces de caràcter brillant, com Passacaglia d’Halvorsen o el Duet número 1  De Martinu.

Les entrades (3 €) es poden comprar anticipadament a la pàgina web de la Casa de Cultura (www.casadecultura.cat) i estaran a la venda a la Secretaria, de dilluns a divendres, de 9.30 a 18 h, i a l’auditori Josep Viader fins trenta minuts abans de l’inici del concert. Només s’acceptarà pagament amb targeta i es recomana comprar-les anticipadament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO | Roben 12.000 euros en terminals en una botiga del centre de Tarragona

Notícia següent

Detinguts onze membres d’un grup criminal de Barcelona que hauria assaltat 145 habitatges

Notícies relacionades