fbpx

Música, llum i escudella, protagonistes de l’encesa de l’enllumenat nadalenc a Palafrugell

Avatar photo

Malgrat la presència de pluja, la llum i la música a càrrec de la colla Garnatxa ha estat el preàmbul del tradicional acte d’encesa de llums a plaça Nova a Palafrugell. D’aquesta manera s’ha realitzat el tret de sortida a la campanya de Nadal a la vila. L’encesa de l’enllumenat nadalenc, que s’ha renovat, s’ha fet passades les 7 de la tarda a plaça Nova, on com els darrers tres últims anys s’ha instal·lat un gran arbre de sis metres d’altura.

Un any més, s’han servit centenars de racions d’escudella a tota la gent que s’hi ha acostat, amb els paraigües a la mà, gaudint d’una iniciativa sorgida de la col·laboració amb els alumnes de l’Escola d’hostaleria de l’Institut Baix Empordà, que són els encarregats de preparar aquest plat tan típic d’aquestes dates.

Així, amb aquesta participació, l’INS Baix Empordà dóna visibilitat a la tasca que porten a terme els alumnes de l’Escola durant el seu procés de formació. Una novetat d’enguany és que tothom es portava el bol i la cullera de casa, ja que així s’ha fet una acció per evitar el consum d’utensilis de plàstic o d’un sol ús, intentant ser el màxim de sostenibles. 

 
Nova il·luminació nadalenca

Pel que fa a l’enllumenat de Nadal, aquest s’obren cada dia al vespre, des del dia 1 de desembre fins al 6 de gener de 2024. Enguany s’estrena l’enllumenat de Nadal nou a tota la zona comercial de la vila així com als accessos al municipi.

Com a novetat, a part de la il·luminació de Nadal als carrers comercials també hi haurà un arbre de Nadal de 10 metres a la Plaça de Can Mario i una nova figura 3D a la plaça de Priorat Sta. Anna, que s’incorpora a les 3 que ja es van instal·lar l’any passat (plaça Camp d’en Prats, plaça Nova, plaça de Can Mario i plaça de l’Ermengarda).


Les noves llums que s’han incorporat s’han instal·lat a la zona centre, així com en els eixos comercials, mentre les llums substituïdes s’han traslladat a barris i carrers més perifèrics, de manera que així s’amplia la il·luminació nadalenca a més espais del municipi.

Participa al sorteig 

Una altra de les novetats d’enguany és el sorteig que s’engega a les xarxes socials on es podrà guanyar 2 entrades per al Festival de Cap Roig de la propera edició, la de 2024. Es tracta de fer una foto als photocalls de Nadal, publicar-la a Instragram amb l’etiqueta #NadalaPalafrugell etiquetant i mencionant @visitpalafrugell i @palafrugellcultura.
Les bases per participar es podran trobar en breu a l’Instagram @visitapalafrugell i @palafrugellcultura.

Campanya comercial

Amb l’encesa de llums de Nadal al municipi es procedeix a donar el tret de sortida de la campanya comercial, on enguany també Oohx!gen, sota el títol “Compra, RASCA i guanya!” incentiva les compres al comerç local oferint més de 15.000 € en descomptes directes, més de 5.000 premis i 3 sortejos, i l’organització de diverses activitats per a tots els públics. Així, l’Ajuntament ha col·laborat amb una aportació directa de 5.000 euros a la campanya de descomptes directes.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El renovat arbre de Nadal de Tàrrega omple de llums i música la plaça Major

Notícia següent

Una jove s’empassa el seu raspall de dents i ha de ser operada d’urgència

Notícies relacionades