Acció promocional
D’altra banda, el teatre-museu Dalí de Figueres va ser, aquest dijous passat, l’escenari de la primera acció promocional del Patronat de Turisme Costa Brava Girona d’aquest any. Una acció que va dirigida al mercat de Montpeller, Tolosa i Lió amb l’objectiu de reactivar el turisme de les comarques gironines.
L’activitat ha tingut un format híbrid presencial i virtual. Des de sota la cúpula del Teatre-Museu es van presentar els atractius culturals i turístics mitjançant vídeos de la zona i entrevistes projectats en una plataforma digital específica per a trobades professionals.
La trobada va reunir 55 agents de viatge, organitzadors d’esdeveniments i 25 prescriptors de mitjans especialitzats en turisme i viatges, interessats en la Costa Brava i Pirineu de Girona per la temporada 2021. A més, seixanta professionals del sector turístic van participar en les reunions individuals amb els agents de viatge francesos i es van generar 486 trobades comercials.
A falta de poc més de 24 hores per l'inici d'una nova vaga de treballadors a PortAventura, els sindicats i…
Protecció Civil ha rebaixat a prealerta el pla d'emergències Procicat activat aquest dilluns arran de l'apagada elèctrica generalitzada que ha…
Moments d'angoixa els que s'han viscut aquesta tarda al barri Gòtic de Barcelona. Un home amb un matxet ha provocat…
Del 5 a l’11 de maig, Lloret de Mar celebra la Setmana de la Gent Gran, una de les quatre…
Vilafranca del Penedès es prepara per acollir una nova edició, la segona, dels Dijous de Vi, una proposta que marida…
Torredembarra va viure diumenge, 27 d’abril, una gran jornada amb la celebració de la tercera edició del Motorshow, que va reunir…
Esta web utiliza cookies.