Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

La Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona et recomanen productes amb el cor

Avatar photo

Amb el missatge «T’ho recomanem de tot cor», els mercats animen els clients a buscar els productes seleccionats i a seguir les recomanacions dels experts de cada parada de mercat

Per quart any consecutiu els nou mercats de la Xarxa de Mercats Sedentaris de Girona (XMSG) formaran part de la Setmana Internacional dels Mercats amb la campanya «Estimo el meu mercat», que organitzen conjuntament amb la Diputació de Girona.  Enguany l’objectiu és buscar els productes seleccionats i seguir les recomanacions dels experts dels mercats.

Del 17 al 30 de maig els paradistes dels mercats sedentaris de Girona, Lloret, Olot, Palafrugell, Portbou, Roses, Salt i Sant Feliu de Guíxols recomanaran productes saludables, sostenibles, de temporada i de proximitat amb l’objectiu d’ajudar els usuaris a tenir cura de la seva nutrició i del medi ambient, així com a dur a terme una compra responsable.

Cara paradista acompanyarà els seus clients des del cor recomanant-los diversos productes que estaran destacats amb un distintiu de la campanya. Els productes aniran canviant durant les dues setmanes que durarà la iniciativa. A més, se sortejaran lots sostenibles i de proximitat.

El lema d’aquesta edició de 2021 continuarà sent «Compra responsable, compra sostenible», atès que es vol seguir posant l’èmfasi en la sostenibilitat promovent la compra responsable i sostenible.

Quan es compra de manera responsable es fa pensant en un interès que va més enllà del propi i que té en compte tant l’acte de compra present com, sobretot, el futur de les noves generacions i la sostenibilitat del planeta.

La compra de proximitat, als mercats locals, és una compra responsable, de producte fresc de petits productors i comerciants, que ofereixen cada dia el millor en benefici de la salut i la seguretat de les persones.

Què és la campanya «Estimo el meu mercat»?

«Love Your Local Market» (‘estima el teu mercat’) és una campanya internacional que es va iniciar l’any 2014 amb la finalitat de donar rellevància als mercats com a espais de modernitat, d’intercanvi i amb una oferta de qualitat. El mercat és un circuit de distribució curt i, a la vegada, un espai de relacions socials al municipi.

La campanya busca involucrar el nombre d’actors més gran possible per posar en marxa accions que impactin la població, que donin a conèixer el dinamisme dels mercats i que facin que els consumidors en parlin.

L’objectiu és donar a conèixer allò que dona valor als mercats, com ara la lluita contra el malbaratament alimentari o la promoció del consum responsable de productes de proximitat i de temporada.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Samsung cancel·la la seva participació presencial al Mobile World Congress

Notícia següent

Obertes les inscripcions dels Casals d’Estiu a Cal Ganxo a Castelldefels

Notícies relacionades