La campanya “A Figueres els dijous, mercat i arròs per a tots”; ha tancat la seva primera edició amb molt bones xifres. La iniciativa tenia com a objectiu reactivar la dinamització del mercat de Figueres juntament amb l’hostaleria i les dades han estat molt positives: s’han recollit aproximadament 4.000 butlletes, la majoria en el mercat de la fruita i la verdura, i els restaurants han servit aproximadament 6.000 arrossos en les seves cartes i menús.
La campanya va comptar amb la participació de 50 restaurants que van sortejar un menú per a dues persones amb les butlletes repartides al mercat. D’aquesta manera s’han combinat dos elements singulars de Figueres, la reconeguda gastronomia de la ciutat i els mercats amb una gran oferta d’aliments de gran qualitat.
La regidora de Comerç i Mercats, Ester Marcos, valora molt positivament aquestes xifres “Volíem aconseguir que els compradors que venen al mercat també gaudeixin de la ciutat i de la seva gran oferta gastronòmica, i els resultats ens demostren que ho hem aconseguit”.
Unes estovalles de paper amb restes i taques de panoli, gelat i gots, com les que acostumen a quedar després…
Un turista alemany de només vint anys va morir la matinada de dissabte, després de llançar-se a la piscina de…
L’Ampolla tornarà a vestir-se de festa aquest mes de juliol amb motiu de les tradicionals Festes de la Mare de…
El municipi de Paüls s'ha despertat amb el foc actiu i un fort vent que no està donant treva a…
La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha ofert a la Generalitat de Catalunya equips d'extinció per…
Una consulta interna de Junts per Sabadell sobre si s'ha de seguir formant part del govern local ha esquerdat el…
Esta web utiliza cookies.