fbpx

Se celebra el desè aniversari de Barcelona Travel Bloggers

Avatar photo

El 10è aniversari de l’associació catalana de bloguers de viatges, Barcelona Travel Bloggers, que va tenir lloc a Lloret de Mar del 6 al 8 d’octubre, va generar un impacte de més de 29.000.000 d’impressions a X (abans Twitter) del 26 de setembre al 10 d’octubre, un abast de 392.000 visualitzacions en el format reels d’Instagram i 35 articles sobre la destinació a diferents blogs de viatges.

Uns 130 creadors de contingut provinents en la major part d’arreu de Catalunya  varen participar en aquest esdeveniment generant un total de 4.459 posts i 855 imatges (fotografies i vídeos) a X, a més d’una quarantena de reels d’Instagram que han arribat a tenir un abast de 392.545 visualitzacions. En aquests resultats no s’hi inclouen les xarxes Facebook i Tiktok, on també es va generar contingut audiovisual.

És destacable la important creació de comunitat (engagement), donat que a les diferents xarxes socials s’hi han generat 21.795 interaccions (3.111 a Instagram i 18.684 a X). A més,  s’han publicat 35 diferents articles sobre la destinació, fent valdre les diferents experiències viscudes a Lloret durant tot el cap de setmana. Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica que “en col·laboració amb més d’una vintena d’empreses de Lloret vàrem oferir un programa excepcional amb una gran varietat d’activitats de descoberta del nostre entorn natural i patrimonial que afavorien aquest vessant més experiencial i que van contribuir enormement a la difusió de totes les vivències dels diferents bloguers a les xarxes socials”.

Entre les activitats proposades s’hi incloïa caiac, paddle surf, tast de vins al paratge modernista de Sant Pere del Bosc, senderisme pel nou tram de camí de ronda, descoberta del patrimoni indià o diverses visites tematitzades als Jardins de Santa Clotilde inspirades en el rodatge de “House of the Dragon”, entre d’altres. També es van organitzar moltes activitats familiars, com un taller al poblat ibèric del Turó Rodó o un taller de biologia marina a la Casa del Mar.

L’acte de benvinguda es va celebrar al Castell de Lloret, un innovador projecte immersiu que versa sobre el canvi climàtic i que a més ofereix una terrassa amb unes vistes espectaculars sobre el litoral lloretenc. El sopar de gala i l’entrega de premis de l’associació es van organitzar al Restaurant & Beach Club Gammarús, a Cala Canyelles, una de les novetats destacades de Lloret de Mar aquesta temporada.

Elizabeth Keegan també ha destacat que “a banda de la publicació a les xarxes socials d’Instagram, Facebook, Twitter i Tiktok, molts dels participants han compartit les seves experiències a través d’articles en els seus blogs, creant contingut permanent a internet sobre la destinació, escrit per prescriptors, que contribueix a millorar el nostre posicionament de marca en l’entorn digital i a mostrar la diversitat i les novetats de la destinació”.

Lloret de Mar també va ser la seu escollida per a la celebració del 5è aniversari de l’associació Barcelona Travel Bloggers el 2018. L’èxit de l’edició i les bones valoracions dels participants varen propiciar que fos la ciutat escollida per aquest 10è aniversari.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

DA presenta els eixos del seu programa electoral a Andorra la Vella

Notícia següent

Arriben noves campanyes comercials a Calafell

Notícies relacionades