Quan falten 13 dies perquè tinguin lloc les Eleccions al Parlament de Catalunya del 14-F, l’Ajuntament de Blanes continua treballant perquè la comtessa electoral compti amb tots els detalls necessaris. No tan sols perquè en aquesta ocasió cal ser més curosos que mai pel context de la pandèmia, sinó perquè la incertesa que ha planat sobre la data definitiva no ha ajudat precisament a poder complir els terminis previstos.
Malgrat tot, l’equip pluridisciplinar que treballa des de finals de l’any passat en l’organització de tots els detalls segueix fil per randa tots els passos que ja estaven previstos, paral·lelament a l’aprovisionament dels mitjans perquè es compleixin els protocols sanitaris. Pel que fa a l’aspecte organitzatiu, aquests dies s’ha notificat als membres de les meses electorals sorgits del Ple Extraordinari celebrat fa dues setmanes, el 20 de gener, per escollir-los.
Es van triar 360 persones, les que es necessiten per conformar cadascuna de les 40 meses electorals distribuïdes arreu de les 16 seus, els ‘Col·legis Electorals’. Hi ha 9 nomenaments per cada mesa: els tres titulars que compleixen les funcions de president, primer vocal i segon vocal, i dues altres persones per a cadascun d’aquests càrrecs, que són els corresponents primer i segon suplents per a cada càrrec.
Notificacions als membres de les meses i enviament targetes censals
Des que es van començar a lliurar les notificacions, algunes de les persones que no podran complir amb aquest deure per motius de força major ja han presentat al·legacions a la Junta Electoral de Zona (JEZ) de Santa Coloma de Farners, que és qui els haurà de respondre si les accepta o no. En tot cas, l’Ajuntament de Blanes seguirà fent tot el possible perquè el 14 de Febrer es constitueixin totes les meses electorals en representació de la JEZ, que és qui té en darrer terme aquesta obligació.
Paral·lelament, la ciutadania de Blanes ja ha començat a rebre als seus domicilis la ‘Targeta Censal’, que informa sobre la mesa i el ‘Col·legi Electoral’ on haurà de votar cada persona. En aquest sentit, a la ‘Targeta Censal’ ja hi consten les noves seus que s’han hagut de buscar per substituir les que no podien complir les mesures de seguretat COVID, principalment per les seves dimensions, que no permetien que es mantinguessin les distàncies de seguretat.
Si algun ciutadà de Blanes té algun dubte al respecte o no ha rebut la corresponent targeta censal, es pot informar a través del web de l’Ajuntament de Blanes, a l’enllaç https://www.blanes.cat/
L’Ajuntament de Cunit fa un pas endavant cap a la modernització i l’eficiència dels serveis municipals amb l’inici dels treballs…
L’Ajuntament de Tarragona sol·licitarà la subvenció de la Diputació de Tarragona per restablir els béns i serveis dels ens locals…
L’Ajuntament de Parets ha obert una nova convocatòria de subvencions adreçades a empreses que contractin persones usuàries del Servei Local…
Posar a prova habilitats com l’agilitat, la força, l’equilibri i la flexibilitat tot buscant la manera més creativa de superar…
L’Ajuntament de Calafell obre aquest proper 5 de maig el període per a presentar propostes per als pressupostos participatius de…
Almenys vuit persones han resultat ferides, tres d’elles en estat greu, després de ser atropellades per un cotxe aquest divendres…
Esta web utiliza cookies.