Després de tants preparatius, finalment aquest cap de setmana ha culminat l’acció promocional que han protagonitzat de manera conjunta els Ajuntaments de Blanes i Lloret al 74è Festival de Cannes. Ho han fet de la mà de Catalunya Film Commission i l’ICECAT, l’Institut Català de les Empreses Culturals del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
L’acció promocional s’ha desenvolupat arran de la selecció al 74è Festival de Cannes de ‘Libertad’, l’òpera prima de Clara Roquet, ja que la pel·lícula va ser rodada fa dos anys en escenaris naturals de les dues viles veïnes. L’objectiu de tot el seguit d’activitats que s’han estat fent aquests darrers dies ha estat donar a conèixer internacionalment Blanes i Lloret com a plató de rodatges, atractives localitzacions naturals de la Costa Brava Sud.
L’estrena internacional de ‘Libertad’ es va fer a finals de la setmana passada en el marc de la 60a Semaine de la Critique, la secció del Festival de Cannes dedicada al descobriment de joves talents que dirigeixen la seva primera o segona obra. I, finalment, durant el cap de setmana s’ha ofert una recepció coincidint amb la clausura del ‘Marché du Film’.
L’acte va ser obert a la participació dels delegats estrangers assistents a les activitats professionals del Festival de Cannes i premsa especialitzada, amb una previsió d’assistència de més d’un centenar de persones. La recepció ha format part d’una acció comunicativa que també ha comptat, entre d’altres ingredients, amb una promoció a la prestigiosa revista cinematogràfica nord-americana ‘Variety’.
L’atractiu de rodar a la Costa Brava Sud: Blanes i Lloret
Per encapçalar l’acció promocional a ‘Variety’ i al Photocall que centrava la recepció d’aquest cap de setmana al Festival de Cannes, es va escollir una imatge de la pel·lícula ‘Libertad’ que identifica perfectament els tipus d’escenaris naturals que hi a la Costa Brava, singularitzats a Blanes i Lloret. En la imatge apareixen dos dels actors que protagonitzen el film recolzats en una de les característiques roques que identifiquen aquesta part del litoral català, i més concretament, el gironí.
Aquesta mateixa imatge també ha servit per identificar l’etiqueta del cava que es va servir durant la recepció. L’objectiu de l’acció promocional ha estat que les productores i cineastes poguessin copsar l’atractiu que significa rodar els seus treballs en aquesta zona de la Costa Brava Sud que es troba a cavall de Barcelona i Girona, amb tots els avantatges que això suposa. Prop de 60 empreses –entre productores, distribuïdores, agents de vendes i festivals- han acudit durant aquests dies a Cannes i han participat en l’estand que Catalan Films va posar a la seva disposició per promocionar les seves produccions, explorar oportunitats internacionals de coproduccions i presentar els seus títols més recents a una audiència professional mundial.
Els alumnes han iniciat la recta final per les Proves d'Accés a la Universitat (PAU), però l'última decisió del professorat…
El Govern i el grup dels Comuns ultimen un acord sobre l'ajornament de la taxa turística. Tal com han explicat…
Aquest migdia, al voltant de les 13.47 h, una barana d’una bastida situada al carrer de Jacint Elias de Terrassa…
El Mercat Central de Tarragona acull des d'aquesta setmana una nova exposició a l'interior de l'edifici que revela com es…
El pròxim dissabte 17 de maig de 2025 a les 18:30 h, el Centre Cultural Municipal Lo Casino d’Alcarràs acollirà…
PortAventura World, 15 de maig de 2025.- PortAventura World i l'ONCE presenten el cupó commemoratiu del 30è aniversari del resort,…
Esta web utiliza cookies.