Terrassa celebra la 28a edició de la Setmana de la Ciència

06 de novembre de 2023 a les 14:04h

Aquest mes de novembre, Terrassa se suma, un any més, a la celebració de la Setmana de la Ciència liderada per la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació. Enguany se celebra la 28a edició d’un certamen de caràcter anual que s’ha convertit en l’esdeveniment de divulgació de la ciència més important d’Europa. Entre el 10 i el 19 de novembre, la ciutat acollirà un total de 37 activitats relacionades amb la ciència amb l’objectiu de fomentar l’interès al voltant de l’àmbit científic i del coneixement, i amb la voluntat de mostrar els darrers avenços científics i tecnològics d’una manera atractiva, propera i adreçada a tota la ciutadania.

De la programació d’aquesta nova edició de la Setmana de la Ciència, destaquen activitats com l’acte de cloenda, previst per al dissabte 18 de novembre a les 11 h al Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya (MNACTEC). Comptarà amb la conferència "A la cerca de la vida fora de la Terra", a càrrec del divulgador científic, Joan Antón Català, comissari del centenari del naixement del científic Joan Oró. Una activitat a la qual cal sumar altres propostes com una ruta pel campus universitari de Terrassa, els tallers familiars programats a la xarxa de biblioteques municipals o les diferents xerrades, conferències o jornades de portes

Les activitats estan organitzades pel servei d’Universitats i transferència de coneixement, el Servei de Cultura i el Servei d'Innovació de l’Ajuntament de Terrassa, l’Escola Superior d’Enginyeria Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, l'Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional, la BCT Xarxa, el Museu Nacional de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, el Museu de Terrassa i l’Agrupació Astronòmica de Terrassa. Un seguit d’accions i activitats que engloben des de conferències a tallers, passant per visites, activitats de portes obertes o diferents jornades al voltant de la ciència i la divulgació científica.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit