Dijous, 23 de gener de 2025
És notícia

La Taula d’Infància i Adolescència de Badalona presenta la memòria del treball de l’any 2022

Avatar photo

L’Espai Betúlia acull aquest dijous, 20 d’abril, de 17.30 a 19.30 hores, la 7a sessió plenària de la TIAB

La TIAB és una estructura de treball transversal i en xarxa orientada a potenciar l’acció cooperativa entre el conjunt d’actors que treballen a la ciutat, des de diferents àmbits (social, educatiu, socioeducatiu, cultural, de salut, esports, urbanisme, etc.), amb infants i adolescents de 0 a 18 anys. Actualment, formen part de la TIAB un centenar de serveis, entitats i col·lectius diversos. 

Durant la jornada, que serà presidida per la seva vicepresidenta i regidora de l’Àmbit d’Educació, Feminismes i LGTBIQ+, Ciutadania, Participació i Agenda 2030, Aïda Llauradó, es realitzarà la taula rodona: “Escolteu-nos, són els nostres drets!”, en la qual participaran nois i noies que s’han implicat en la fase d’incidència del Baròmetre dels drets dels infants i adolescents a Badalona. L’informe del Baròmetre es va presentar el passat mes de juny i posteriorment s’han anat desplegant les diferents línies que articulen l’estratègia d’incidència d’aquest, una de les quals s’adreça als infants i adolescents. La implicació d’aquests ha estat possible gràcies al fet que l’informe del Baròmetre s’ha adaptat per produir una versió didàctica d’aquesta adreçada també a ells i elles i el joc “Baròmetre dels drets dels infants”. 

Posteriorment es presentarà la memòria avaluativa de tot el treball fet des de la Taula d’Infància i Adolescència de Badalona durant l’any 2022, així com la proposta de programació per a l’any 2023.  

Durant l’any passat es van continuar desenvolupant els projectes ja iniciats l’any 2021: 

  • Baròmetre dels drets dels infants i adolescents a Badalona. 
  • Model d’acompanyament a les famílies. 
  • Atenció a les infàncies i adolescències en situació de desprotecció i maltractament. 
  • Espai d’intercanvi d’experiències i aprenentatges. 

Cadascun dels equips que acompleixen aquests projectes apleguen a una vintena de membres de diferents serveis i entitats de la ciutat que treballen a àmbits diversos. La tasca executada durant l’any 2022 ha permès anar consolidant els equips de projecte configurats l’any anterior i consolidant un model de treball transversal, cooperatiu i innovador.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Estacions de Grandvalira: 2.364.359 de dies d’esquí venuts en una temporada de neu atípica

Notícia següent

Els polígons Congost, Coll de la Manya i Jordi Camp, renoven la Marca Polígon Empresarial de Qualitat

Notícies relacionades