El Port de Barcelona ha inaugurat aquest dilluns les noves oficines del Servei d’Atenció Unificat (SAU) al World Trade Center de Barcelona, seu de l’entitat portuària, per facilitar els tràmits presencials i telemàtics dels usuaris.
L’evolució cap a l’administració electrònica ha estat un dels elements clau del nou SAU, que ha suposat una inversió de 150.000 euros.
El president de la infraestructura ha explicat en unes declaracions a la premsa que aquest servei “representa la porta d’entrada al Port de Barcelona” i que es millora la cara de la infraestructura.
Ha explicat que les noves instal·lacions han permès millorar l’accessibilitat del SAU, que fins ara es trobava en una ubicació que no ho permetia.
El nou servei està format per 12 treballadors i s’hi fan la majoria de tràmits administratius del port, des d’autoritzacions d’accés i circulació fins al pagament de taxes i tarifes, a més de ser el principal punt d’informació per als seus usuaris.
Durant el 2022, el seu personal ha atès més de 16.000 trucades, ha tramitat més de 13.000 cobraments i ha gestionat 3.500 sol·licituds d’acreditacions d’accés al recinte portuari.
El Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau ha aconseguit el seu objectiu més esperat:…
Esquerra Republicana de Catalunya ha celebrat aquest matí, a la sala del Teatre d’Artesa de…
El candidat del PSC a les eleccions del 12-M, Salvador Illa, s'ha mostrat favorable a…
Una persona ha perdut la vida aquest dissabte després de ser atropellada per un tren…
L’agència d’avaluació Fitch Ratings ha publicat aquest divendres a la nit el ràting d’Andorra i…
La cap de llista de Junts + Puigdemont per Catalunya a Lleida, Pirineu i l'Aran,…
Esta web utiliza cookies.