Dilluns, 13 de gener de 2025
És notícia

Núria Marín deixarà de ser diputada a Barcelona i marxa al Senat

Avatar photo

El PSC proposa l'alcaldessa de l'Hospitalet com a senadora autonòmica

L’alcaldessa de l’Hospitalet de Llobregat, Núria Marín, no repetirà com a diputada a la Diputació de Barcelona i el PSC la proposarà com a senadora autonòmica.

 

Segons un comunicat del partit, el primer secretari, Salvador Illa, ha informat la Comissió Executiva que farà aquesta proposta de nomenament, que s’haurà de ratificar en el ple del Parlament.

 

El PSC argumenta que vol reforçar l’equip de senadors amb el “lideratge sòlid de Marín, dirigent política amb una gran experiència en gestió municipal i una magnífica trajectòria de servei públic”.

 

La decisió arriba enmig de les negociacions per la Diputació de Barcelona, que fins ara havia estat presidida per Marín després d’un pacte entre socialistes i Junts fa quatre anys.

 

Al Senat, Marín ocuparà el lloc de Lorena González, que acaba de guanyar l’alcaldia de Balaguer i passarà a dedicar-s’hi plenament.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Servei gratuït de bus per La Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell

Notícia següent

Les nits de Tremp s’emplenaran de cultura durant l’estiu amb el cicle “Nits a la Fresca”

Notícies relacionades