Els Mossos d’Esquadra van detenir el passat dimarts 21 de febrer, a Esplugues de Llobregat (Baix Llobregat), una dona de 40 anys com a presumpta autora de quatre delictes de furt i quatre delictes d’estafa bancària a persones d’edat avançada.
Segons ha informat el cos policial, la investigació es va iniciar el mes de novembre quan els investigadors van tenir coneixement de diversos furts i estafes a gent gran, a la sortida d’entitats bancàries al municipi d’Esplugues.
Arran de la investigació, els Mossos van concloure que el modus operandi de la detinguda sempre era el mateix: feia vigilància en els entorns de les entitats bancàries on buscava les seves possibles víctimes, gent gran i especialment vulnerables amb poca mobilitat.