Dimecres, 4 de desembre de 2024
És notícia

Creixement empresarial sense fronteres en l’univers digital gràcies al posicionament SEO

Avatar photo

El posicionament SEO és una eina imprescindible pels negocis del segle XXI

Fa no tant de temps, estàvem acostumats a sortir de casa per a anar al cinema, de compres o al supermercat. Avui dia, són activitats que s’han traslladat a les pantalles, com la major part d’accions quotidianes que duem a terme: comunicar-nos, entretenir-nos, informar-nos, comprar.

Des que la vida es mou en l’entorn digital, no és negociable que les empreses que volen ser competitives tinguin presència en ell, atès que és l’escenari en el qual es realitzen les transaccions.

Segons les xifres, el comerç electrònic suposa el 20% de les vendes que es realitzen a Espanya, destaquen des d’agenciaseo.eu, agència SEO Barcelona, que han vist com el posicionament web guanya pes dins de les prioritats de les empreses.

En aquest context, el 85% de les empreses espanyoles confia en les noves tecnologies per créixer, la qual cosa implica que Espanya es trobi en el top 10 dels països de la Unió Europea més digitalitzats.

Unes xifres que són el reflex d’un teixit empresarial que aposta cada vegada més per la transformació digital.

Contingut de qualitat: escala per a pujar a les primeres posicions

Des d’agenciaseo.eu, subratllen les estratègies de màrqueting digital com a sinònim de generació de negoci per als seus clients, que també s’han adonat de la importància no sols d’entrar en l’entorn digital, sinó de ser visible en ell. L’única manera? Posicionar-se en les primeres posicions.

Perquè els potencials clients trobin el teu negoci, la millor ruta és traçar una bona estratègia SEO. No obstant això, hi ha més elements que contribueixen a obtenir un bon posicionament.

Cada cerca que realitzen els usuaris amaga una oportunitat de venda. Per això, és clau que el nostre negoci es mostri com la solució a les seves demandes concretes.

Com? Oferint contingut de qualitat que resulti interessant i aporti valor, el qual és un trampolí per a arribar fins als primers llocs i convertir-se en una alternativa preferencial respecte a la resta de competidors.

El posicionament va més enllà de vendre més

Quan es parla de posicionament, es pensa a aconseguir els primers llocs en Google. Però el seu recorregut és molt més llarg i hi ha més parades d’atreure trànsit, aconseguir conversions o aconseguir vendes.

Aquests són, sens dubte, punts estratègics, però no són els únics del mapa. Trobar el tresor també significa obtenir una major autoritat i prestigi en el teu sector i convertir-te en una veu experta. És a dir, millorar la reputació digital de la teva marca.

“Des de l’experiència amb els nostres clients, hem constatat que el posicionament web contribueix directament a generar un augment de la credibilitat i confiança, crucial per a convèncer definitivament als usuaris”, afirma Roberto Gorraiz, CEO d’agenciaseo.eu.

L’agència de SEO Barcelona treballa com un sastre que confecciona un vestit a mida per a cada client. És a dir, analitzen a les empreses i al sector al qual pertanyen per a desenvolupar estratègies personalitzades.

Aquesta és la clau per a obrir la porta a un major abast, visibilitat, interacció i, per tant, rendibilitat de la inversió.

“Treballem per a comprendre l’àrea de negoci dels nostres clients i, així, elaborar estratègies ajustades a les seves necessitats”, explica el CEO d’agenciaseo.eu.

L’especialització fa la força

A la fórmula d’aconseguir els objectius marcats, li falta un element essencial: un equip de professionals hiperespecialitzats que sàpiga dissenyar una estratègia i analitzar els resultats per a optimitzar-la al màxim i saber com aconseguir més negoci per als clients, com el d’agenciaseo.eu, que compta amb més de 15 anys d’experiència en el sector del màrqueting digital.

En aquest context d’incertesa en el qual la IA ha irromput amb força, es necessitaran moltes més armes per a reemplaçar el treball humà, imprescindible per a oferir un treball de qualitat i diferencial.

“S’han d’aprofitar els avantatges que ofereix a l’hora d’automatitzar tasques, però la creativitat humana és insubstituïble”, emfatitza Roberto Gorraiz.

Màrqueting digital, un pont per a connectar amb els usuaris

El màrqueting digital és un pont que han de creuar les empreses per a estar més prop del seu públic objectiu, el qual es construeix amb estratègies de SEO, campanyes de PPC i Analítica Web.

En agenciaseo.eu, ofereixen aquests serveis i saben que són imprescindibles per a conèixer als consumidors i connectar amb ells, una via que pot conduir directament a la generació d’oportunitats de negoci, les quals no es troben fora de la pantalla.

Per això, des de l’agència SEO Barcelona, defensen la importància de continuar invertint en màrqueting digital, al qual consideren que li queda molt recorregut dins de les empreses. “Les oportunitats són molt potents i nosaltres comptem amb talent i recursos per a aprofitar-les”, assegura Gorraiz.

L’única manera de fer créixer un negoci és pel camí de la digitalització. En agenciaseo.eu, compten amb un equip d’experts que poden ajudar-te a treure la màxima rendibilitat al teu negoci a través de les millors estratègies de màrqueting digital.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Deixa morir els seus animals i aquests recorren al canibalisme

Notícia següent

Li diagnostiquen un tumor al ronyó esquerre i li extirpen el dret

Notícies relacionades