A partir del proper any 2024, el Govern de Pedro Sánchez preveu implantar la política de “pagament per ús” unida al principi de “qui contamina paga”. La idea és aplicar la mesura de forma gradual començant per autopistes i autovies i estenent-la després a la resta de la xarxa nacional de carreteres.
Almenys aquest és el compromís que ha assumit segons el detall del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència que es va conèixer ahir, encara que la seva aprovació està condicionada al fet que hi hagi consens amb el sector del transport.
La implantació de la política de pagament per ús està desenvolupada dins el component dedicat al pla de xoc de mobilitat sostenible, segura i connectada en entorns urbans i metropolitans.
El document recull una idea que l’actual ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha defensat des que va arribar el 2018, i és que no hi ha diners en els pressupostos generals de l’Estat per assumir el cost de la conservació de les carreteres.
La cuina del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla, que s’ubica a les dependències de l’Esplai de la Gent Gran al carrer…
Golf Costa Daurada ja ha obert les inscripcions a l'Stage d'Estiu 2025, una proposta esportiva i de lleure que s'ha…
Un accident a l’AP-7 a l’altura de Martorell en sentit Tarragona està provocant aquest vespre retencions importants a la via.…
Valls serà de nou la seu central de la Ruta Sense Límits Road 2025, un esdeveniment moto turístic i no competitiu…
La ciutat de Tarragona comptarà ben aviat amb un nou establiment dels supermercats Condis, el quart a la ciutat. El…
Fa escassos moments, acaba de finalitzar la presentació oficial de la Festa Major de Sant Anna 2025 del Vendrell, un…
Esta web utiliza cookies.