A partir del proper any 2024, el Govern de Pedro Sánchez preveu implantar la política de “pagament per ús” unida al principi de “qui contamina paga”. La idea és aplicar la mesura de forma gradual començant per autopistes i autovies i estenent-la després a la resta de la xarxa nacional de carreteres.
Almenys aquest és el compromís que ha assumit segons el detall del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència que es va conèixer ahir, encara que la seva aprovació està condicionada al fet que hi hagi consens amb el sector del transport.
La implantació de la política de pagament per ús està desenvolupada dins el component dedicat al pla de xoc de mobilitat sostenible, segura i connectada en entorns urbans i metropolitans.
El document recull una idea que l’actual ministre de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, José Luis Ábalos, ha defensat des que va arribar el 2018, i és que no hi ha diners en els pressupostos generals de l’Estat per assumir el cost de la conservació de les carreteres.
La cap de llista per la demarcació de Lleida, Marta Vilalta, ha participat avui en…
La descarbonització és l’objectiu que Esquerra Republicana té en el seu punt de mira quan…
El jutge de l'Audiència Nacional Francisco de Jorge ha acordat l'obertura de judici oral contra…
Carles Puigdemont assegura que poden guanyar les eleccions del 12-M i per això fa una…
L’informe 2023 de l’Observatori de Barcelona, una iniciativa promoguda per l’Ajuntament i la Cambra de…
La candidata de Comuns Sumar a presidenta de la Generalitat, Jéssica Albiach, ha demanat el…
Esta web utiliza cookies.