Dijous, 25 d'abril de 2024
És notícia

L’Ajuntament estrena la campanya ‘Barcelona with you’ per reforçar la marca de la ciutat

L’Ajuntament de Barcelona ha estrenat la campanya internacional ‘Barcelona with you’ per atreure talent, inversió i reforçar la marca de la ciutat coincidint amb la celebració del Mobile World Congress (MWC) que se celebra aquesta setmana a Fira de Barcelona.

La campanya de publicitat s’emmarca en la línia estratègica de posicionament de la marca Barcelona i es desplega amb l’objectiu d’impactar els professionals, sigui en origen o els que visiten la ciutat amb motiu de l’MWC, ha informat el consistori en un comunicat.

Compta amb suports exteriors digitals a l’Aeroport de Barcelona i a l’Estació de Sants, suports amb gràfica a les estacions de Metro de Plaça Espanya i d’Europa Fira i a diferents llocs cèntrics de la ciutat.

Hi haurà lones de façana, banderoles, publicitat als taxis i en interseccions publicitàries de la premsa en paper i digital, i també en els principals diaris digitals del Regne Unit, Alemanya, França i Itàlia, en format paper en el ‘Financial Times’ i ‘The Economist’ i a les xarxes socials.

Així mateix, s’ha actualitzat el portal web de l’Ajuntament per reforçar la projecció internacional de l’apartat meet.barcelona, destinat a persones de tot el món que visiten, inverteixen o fan negoci a la ciutat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de Vilafranca activa una campanya per promoure el reciclatge d’envasos de vidre a l’hostaleria

Notícia següent

Mor una nena de 5 anys després d’estar dos setmanes en una patera

Notícies relacionades