L’Ajuntament de Barcelona ha estrenat la campanya internacional ‘Barcelona with you’ per atreure talent, inversió i reforçar la marca de la ciutat coincidint amb la celebració del Mobile World Congress (MWC) que se celebra aquesta setmana a Fira de Barcelona.
La campanya de publicitat s’emmarca en la línia estratègica de posicionament de la marca Barcelona i es desplega amb l’objectiu d’impactar els professionals, sigui en origen o els que visiten la ciutat amb motiu de l’MWC, ha informat el consistori en un comunicat.
Compta amb suports exteriors digitals a l’Aeroport de Barcelona i a l’Estació de Sants, suports amb gràfica a les estacions de Metro de Plaça Espanya i d’Europa Fira i a diferents llocs cèntrics de la ciutat.
Hi haurà lones de façana, banderoles, publicitat als taxis i en interseccions publicitàries de la premsa en paper i digital, i també en els principals diaris digitals del Regne Unit, Alemanya, França i Itàlia, en format paper en el ‘Financial Times’ i ‘The Economist’ i a les xarxes socials.
Així mateix, s’ha actualitzat el portal web de l’Ajuntament per reforçar la projecció internacional de l’apartat meet.barcelona, destinat a persones de tot el món que visiten, inverteixen o fan negoci a la ciutat.