La campanya “Barcelona como nunca antes” recupera la promoció internacional

La campanya s’estendrà de maig a desembre i està adreçada a un turisme de qualitat

La ciutat llança “Barcelona como nunca antes”, la primera campanya promocional destinada al públic nacional i internacional des de l’inici de la pandèmia, una campanya que reivindica Barcelona com una de les millors destinacions urbanes del món i que té l’objectiu d’incitar a redescobrir la ciutat després del confinament, una Barcelona més viva, diversa i sostenible. Està adreçada especialment als visitants del mercat domèstic i europeu; espanyols, francesos, italians i alemanys, i s’estendrà des del mes de maig fins al mes de desembre.

Amb el claim “Barcelona com mai abans” la campanya vol reactivar l’economia del visitant i aprofitar el context actual per fer un reposicionament turístic i d’identitat. A través d’un vídeo trencador, inspirador i motivador Dani Orviz, poeta i vídeo-artista guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Slam, posa veu a una història sobre la recuperació i activació de la ciutat després del confinament. La campanya vol ressaltar la qualitat de vida de Barcelona i els seus valors, com la creativitat, la innovació, el disseny, la vida cultural i la sostenibilitat que la converteixen en una destinació polifacètica, i única al món.

La campanya incideix en fer de la Gran Barcelona una destinació aspiracional i transformadora que ofereixi motius de pes perquè els visitants visquin la ciutat, s’enamorin d’ella i la recomanin a la tornada. Les tradicions, la cultura el comerç i l’esport, l’emprenedoria i la innovació son trets que identifiquen la ciutat i la projecten amb força. Així, la campanya entronca amb l’objectiu ODS de crear prosperitat i benestar a tots els residents mitjançant una organització de gestió i màrqueting d’alt rendiment i objectius.

Barcelona, una destinació amb qualitat de vida, sostenible, creativa i emprenedora

Barcelona sempre ha estat una ciutat que ha atret a un gran nombre de visitants nacionals i internacionals seduïts pel seu clima, la seva privilegiada ubicació, la seva exposició d’obres modernistes o la màgia que la ciutat desprèn.

Un dels objectius de Turisme de Barcelona és aprofitar l’oportunitat que ofereix el panorama actual per dur a terme una estratègia ambiciosa de reposicionament turístic i d’identitat. La seva missió és situar Barcelona com una de les millors destinacions urbanes del món per la seva qualitat de vida, sostenibilitat, creativitat i innovació, mantenint els valors que la caracteritza. Per a això, el Consorci vol reforçar la marca Barcelona, promovent el compromís i la connexió de les parts interessades, maximitzant i diversificant així el rendiment de l’economia dels visitants. De la mateixa manera, també s’estén a altres actors essencials com els seus residents, ja que és imperatiu crear prosperitat i benestar amb orientació a objectius que compleixin els ODS.

El primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, ha remarcat que “Barcelona es troba en plena reobertura i aquesta reactivació s’ha d’acompanyar de la recuperació de turistes, una de les principals fonts que té la ciutat per incorporar riquesa a la seva economia. Llancem ara la campanya “Barcelona, com mai abans” perquè és el moment de tornar a atreure visitants, i fer-ho amb un model de turisme basat en la qualitat, la seguretat i la sostenibilitat. Hem aprofitat aquests mesos per preparar-nos, per redefinir el nostre sector turístic i ara és el moment de posar-ho en pràctica.”. El president de Turisme de Barcelona, Eduard Torres, es mostra esperançat de recuperar part de l’activitat però alerta de les pèrdues que s’han produït en el sector. “Fins ara els pocs que han aguantat han viscut del barceloní i això és positiu perquè ens ha permès reconciliar-nos amb el resident. Ara hem de treballar per explicar-nos bé i d’una altra manera, amb un missatge renovat, perquè ens vingui aquell turisme desitjat, un turisme de qualitat i sostenible”.