El Port de Barcelona col·labora amb Singapur per garantir la seguretat de les tripulacions marítimes davant la COVID-19

Avatar photo

El Port de Barcelona dona suport a l’aliança SG-STAR Fund, que ha desenvolupat el programa CrewSafe per establir corredors segurs per al canvi de tripulacions

El Port de Barcelona és una de les entitats internacionals que han donat el seu suport al Singapore Shipping Tripartite Alliance Resilience (SG-STAR) Fund, una iniciativa internacional sorgida a Singapur en què participen la International Transport Workers’ Federation (ITF), el International Maritime Employers’ Council (IMEC) i la International Chamber of Shipping amb l’objectiu de treballar amb els principals països proveïdors de tripulacions en el disseny i aplicació de solucions concretes per garantir la seguretat d’aquestes persones quan es duen a terme els canvis de tripulació en els vaixells.
Amb el nom de CrewSafe, aquesta aliança ha desenvolupat un programa d’auditoria basat en el model de canvi de tripulació de Singapur per establir corredors segurs i escalables per al canvi de tripulacions, ajudant a garantir els controls de qualitat en les instal·lacions destinades a l’estada dels mariners en cas de quarantena, els serveis mèdics i les proves corresponents en els països proveïdors de tripulacions.
Aquest programa està dirigit per la Singapore Shipping Association (SSA), amb membres de l’Autoritat Marítima i Portuària de Singapur (MPA), el Singapore Marítim Officer’s Union i la Singapore Organisation of Seamen. Els membres del grup de treball estan estudiant l’aplicació de millores addicionals dins del programa CrewSafe que podrien incloure, entre d’altres, l’ús de dispositius portàtils intel·ligents a prova de manipulacions electròniques mentre la tripulació es troba en quarantena.
A més del Port de Barcelona, ​​també col·laboren amb el SG-STAR Fund les autoritats portuàries d’Abu Dhabi, Anvers, Hamburg, Rotterdam, Sines i Vancouver, així com diverses organitzacions internacionals: Global Maritime Forum Maritime Industry Crew Change Taskforce, Intertanko, Norwegian Shipowners’ Association, i el World Shipping Council.
Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El túnel de Lilla suma un nou sobrecost de 18 MEUR per la presència d’argiles i pissarres

Notícia següent

Creixell engega una campanya de suport al comerç local

Notícies relacionades