La Barcelona Wine Week ha tancat aquest dimecres una edició “de rècord”, que ha aplegat prop de 25.700 visitants, un 20% dels quals internacionals, i ha generat un impacte econòmic de 17 milions d’euros a la capital catalana.
Segons xifres dels organitzadors, les “sinergies” establertes durant l’esdeveniment s’han traduït en més de 13.000 reunions de negoci, hi ha hagut un miler de “grans compradors” internacionals i més de 770 importadors “clau” procedents de països “estratègics” com els Estats Units, el Canadà, Alemanya, el Regne Unit, la Xina, Mèxic o el Japó, entre altres.
Amb tot, la cinquena edició ha crescut al voltant del 30% respecte del 2024. L’any vinent la cita repetirà el format de dos pavellons i es farà del 2 al 4 de febrer.
Balanç de mig mandat carregat de crítiques. Un cop superats els dos primers anys de mandat a l'Ajuntament de Tarragona,…
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha presentat aquest dimarts una proposta “sòlida i definitiva” per a l’ampliació de…
L’Ajuntament de Tarragona, des de la conselleria de Cultura i en el marc de la programació de les festes de…
Ja arriba la Festa Major de Sant Pere. Coneixem part de la programació, el nou marxandatge i diferents novetats de…
Aquesta passada matinada, un grup de quatre joves ha atacat a una parella pels carrers de Ciutat Vella, ferint greument…
Protecció Civil ha activat en fase d'alerta el Pla Especial d'Emergències per Inundacions de Catalunya (INUNCAT) davant la previsió de…
Esta web utiliza cookies.