El Govern municipal incrementa el número de treballadors a les oficines d’atenció ciutadana de El Viver

El temps d’espera ha passat dels tres mesos que hi havia ara fa un any a una setmana amb l’objectiu de donar un millor servei personalitzat als veïns i veïnes de la ciutat

El Servei d’Atenció a la Ciutadania (SAC) de l’Ajuntament de Badalona redueix en un 90% el temps d’espera per poder obtenir la cita prèvia en temes de padró. La millora es deu a l’increment de personal que s’ha fet al SAC i a la gestió de les sol·licituds.  

En el transcurs d’aquest darrer any el temps màxim d’espera per obtenir cita prèvia per tràmits de padró a l’Ajuntament de Badalona ha passat de tres mesos a una setmana. 

La segona tinent d’alcalde i regidora de l’Àmbit de Govern, Promoció Econòmica, Ciutadania i Igualtat, Cristina Agüera, ha assenyalat que “Badalona no podia tenir un servei de cita prèvia a tres mesos vista; durant aquest any hem incorporat els recursos necessaris perquè els veïns i veïnes de la ciutat disposin d’un servei d’atenció personalitzada com es mereixen”. 

Per demanar cita prèvia cal entrar a la pàgina web de l’Ajuntament de Badalona badalona.cat cita prèvia i buscar el tràmit corresponent o al telèfon 93 483 29 25.