La Ciutat d'Andorra

El Vide Dressing de la Massana segueix creixent amb 90 parades

Des de fa vuit anys, la Massana organitza el Vide Dressing, un mercat de roba i complements de segona mà. La idea va sorgir de dues noies amants de la moda i dels mercats que s’organitzen als sud d’Europa.

El Comú de la Massana va recollir la proposta i des d’aleshores, el mercat no ha parat de créixer. Tant és així, que en aquesta edició s’ha duplicat l’espai, per poder donar cabuda a totes les paradistes que han sol·licitat un estand.

El mercat es va començar a fer a la Closeta, però l’espai va quedar petit. Les dues darreres edicions s’han fet a l’edifici de les Fontetes, amb la participació d’una seixantena de parades.

En aquesta ocasió s’han rebut més de noranta sol·licituds i per això s’ha decidit ocupar els dos espais. “D’aquesta manera, a més d’ampliar l’espai també provoquem un pas continu de visitants pel centre de la parròquia”, explica el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà.

 

Es crea el Vide Kids

Una altra de les novetats és la creació del Vide Kids, un espai específic de roba, joguines, cotxets i altres articles relacionats amb els infants.

El Vide Dressing va néixer amb l’objectiu de fomentar la reutilització dels productes, però centrant-se en la moda i els complements, per diferenciar-se dels mercats del voltant.

“La clau de l’èxit és que les persones que ens visiten saben que aquí hi trobaran peces en perfecte estat i de marques molt variades”, assegura el conseller de Turisme, Comerç i Dinamització, Josep Maria Garrallà.

“Com sabeu, el millor residu és aquell que no es genera. Per això és important aquesta cultura d’allargar al màxim la vida dels productes”, afirma Garrallà.

Pel conseller també és rellevant l’aspecte dinamitzador del mercat, ja que rep nombrosos visitants disposats a trobar alguna ganga.

I és que al Vide Dressing s’hi poden trobar des de bosses de mà de primeres marques a jaquetes, sabates, vestits de festa, anoracs, ulleres de sol i molts altres complements. Amb l’al·licient de poder comprar a preus baixos, perquè totes les peces són de segona mà.

També hi ha objectes que no s’han utilitzat mai, ja que per alguna circumstància la persona que la va adquirir no la va arribar a estrenar.

 

L’objectiu és expandir-se a comarques veïnes

Un cop consolidat el projecte, que compta amb una gran acceptació per part del públic andorrà i dels turistes que es troben al país, el Vide Dressing té la intenció d’arribar al públic de les comarques catalanes veïnes i esdevenir el gran mercat de roba i complements de segona mà dels Pirineus.

El mercat obrirà les portes el divendres, 11 de novembre. L’horari de la jornada inaugural serà de 16 a 19 h. Dissabte obrirà de 10 a 19 h i diumenge de 10 a 14 h.

Tags: La Massana
Mendo

Missatges recents

Torredembarra participa en la fira Expoexcavaciones al Bilbao Exhibition Centre 

El municipi ha distribuït uns 200 catàlegs i bosses promocionals de la Costa del Baix Gaià Torredembarra ha tornat a participar,…

38 segons fa

Es disparen les compres i vendres d’habitatges a Catalunya fins a un 52,3% al març

La compravenda d'habitatges s'ha disparat un 52,3% al març en comparació amb el mateix mes de l'any passat, fins a…

47 segons fa

L’ACA destina 4,2 MEUR en ajuts per pal·liar la sequera a les conques del Siurana, Riudecanyes i Montsant

L'Agència Catalana de l’Aigua (ACA) destinarà 4,2 milions d'euros en ajuts per a pal·liar la sequera a les conques del…

6 minuts fa

Fins a 655 nadons prematurs extrems van rebre llet procedent de 755 mares donants el 2024

La llet subministrada pel Banc de Llet procedent de 755 mares donants va servir per alimentar 655 nadons prematurs extrems…

19 minuts fa

Dominic Miller, Andrea Motis i Tomatito, entre els plats forts de la XXXII Mostra de Jazz de Tortosa

Aquest divendres, la regidora de Cultura de Tortosa, Mar Lleixà, i el director de la Mostra de Jazz, Albert Ormazabal,…

20 minuts fa

Trump assegura que els EUA es faran càrrec de la situació a Gaza perquè “molta gent està morint de fam”

El president nord-americà, Donald Trump, ha dit aquest divendres que "molta gent està morint de fam" a Gaza. En una…

21 minuts fa

Esta web utiliza cookies.