Unió Laurediana+Demòcrates+Acció+independents proposa ajudar al comerç local

Unió Laurediana + Demòcrates + Acció +  independents té un compromís ferm amb el turisme i comerç de la parròquia. L’objectiu  principal se centra a recuperar l’activitat comercial i treballar de manera conjunta per  aconseguir-ho.  

Les propostes que planteja la candidatura són, en primer lloc, la creació d’una plataforma  comercial per potenciar la dinàmica econòmica de la parròquia. Com explica el cap de llista,  Josep Majoral, ‘es tracta de fer una plataforma digital de pagament per a tot el comerç. El que  perseguim és oferir mitjançant uns descomptes, pactats prèviament amb el comú i en el marc  del desenvolupament del projecte, que el comú assumeixi la despesa i que es reverteixi en el  client final que ve a comprar’ . El comerç hauria de sortir beneficiat, el client ho hauria de trobar  més econòmic i el comú tindria la possibilitat de crear una xarxa de clients per fer promoció de  productes locals, establint així incentius fiscals pel comerç de proximitat. També en les  propostes electorals hi ha una aposta clara per impulsar un projecte d’embelliment en els  carrers aprofitant els aparadors buits per crear un recorregut històric i cultural per la parròquia.  

Aquesta és una iniciativa que s’inscriu en un projecte integral de desenvolupament i reactivació  econòmica creat al voltant de tres grans eixos estratègics. Eixos que inclouen – entre altres- el  creixement del turisme esportiu, que servirà per posicionar la parròquia fora de les fronteres  del país a partir de l’esport. Amb esdeveniments esportius d’àmbit internacional que atraurien aficionats de tot el món, generant que hotels, restaurants i negocis locals puguin aprofitar  l’afluència de visitants i consolidar Sant Julià de Lòria com a destinació turística esportiva.  

En segon pol d’atracció és la Universitat, a través de la residència universitària, i finalment,  Naturland també ha de contribuir a la reactivació de l’economia de la parròquia. El centre ha aconseguit capgirar la seva situació econòmica gràcies al pla director implementat els darrers  quatre anys ‘és un projecte al qual se li ha donat la volta, la intenció és que els 100.000 visitants  que pugen a Naturland els puguem portar cap al centre ’. Un conjunt de propostes de política global i transversal per impulsar una economia local mitjançant el turisme sostenible i el suport  als petits negocis.  

MinervaPacheco

Missatges recents

Enxampen tres joves del Baix Camp amb 25 quilos de cabdells de cànnabis

Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Reus, juntament amb el Grup de Delinqüència Urbana de Cambrils, han localitzat i…

5 hores fa

Molins de Rei celebra el Dia Internacional dels Museus

L’Ajuntament de Molins de Rei ha preparat un seguit d’activitats i portes obertes amb motiu del Dia Internacional dels Museus…

5 hores fa

Sant Pere de Ribes acull l’inici de la segona edició de “Fem una Bio-Garraf?”

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, a través del Servei de Medi Natural i Litoral del Consell Comarcal del Garraf,…

5 hores fa

Mor en caure pel balcó quan intentava recuperar el mòbil

Un home de 55 anys va morir ahir a l'Hospital de Son Espases després de patir lesions molt greus en…

6 hores fa

El Museu del Port de Tarragona celebra el 25è aniversari amb un centenar d’alumnes

El Museu del Port de Tarragona ha celebrat aquest dimarts, 13 de maig, els actes institucionals de commemoració del seu…

6 hores fa

Igualada es prepara per viure un cap de setmana d’esport urbà

Igualada viurà aquest cap de setmana del 17 i 18 de maig unes jornades plenes d’adrenalina, esport i espectacle amb…

6 hores fa

Esta web utiliza cookies.