Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Un home reté a la força una menor de 16 anys i és enxampat a Andorra

Avatar photo
En arribar a una benzinera d’Aixovall, la jove va manifestar a una treballadora de l’establiment que estava segrestada

La policia va detenir, dissabte a la tarda a Sant Julià de Lòria, un home no resident de 37 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la llibertat. Viatjava en un cotxe amb matrícula francesa acompanyat d’una jove de setze anys que, en arribar a una benzinera d’Aixovall, va manifestar a una treballadora de l’establiment que estava segrestada.

La investigació que va iniciar immediatament la policia apuntaria que la noia hauria fugit d’un centre de menors de França la matinada de dissabte i, posteriorment, hauria pujat al vehicle de l’home per anar a buscar drogues en una localitat propera. En un moment donat, però, ell hauria decidit agafar un altre camí i la jove, d’amagat i a través de missatges de mòbil, hauria començat a alertar amics i familiars del comportament de l’home. Familiars de la noia van interposar una denúncia que va derivar en una notificació interna als cossos de seguretat francesos per una desaparició inquietant amb possible segrest.

Van entrar al país pel Pas de la Casa i, quan van voler travessar la frontera del riu Runer, la Policia Nacional espanyola els va denegar l’accés perquè la jove anava indocumentada. Van fer mitja volta i se’ls va controlar a la banda andorrana perquè portaven tabac de contraban valorat en 5.000 euros aproximadament. En cap dels controls la jove va fer cap senyal als agents fins que, quan van arribar a la benzinera, va baixar del cotxe aprofitant una distracció del conductor, va demanar ajuda i la policia, en fer les primeres verificacions amb França, va detenir l’home per retenir-la contra la seva voluntat.

El detingut ha passat a disposició judicial aquest dilluns.

Altres detencions

Durant el cap de setmana, la policia ha detingut, en un local d’oci nocturn d’Andorra la Vella, un altre home de 34 anys com a presumpte autor d’un delicte contra la integritat física i moral per haver agredit un altre amb una ampolla de vidre causant-li una ferida sagnant al cap. Els fets van tenir lloc la matinada de diumenge.

En un altre local d’oci nocturn de la capital, la policia va arrestar, la matinada de dissabte, un home de 37 anys en possessió de 0,6 grams de cocaïna.

Finalment, un conductor de 51 anys va ser detingut dissabte al vespre a Sant Julià de Lòria amb una taxa d’alcoholèmia d’1,16.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Guàrdia Civil Trànsit

Porta un cadàver al CAP i acaba investigat d’homicidi

Notícia següent

Li demanen 23 anys de presó per assassinar la seva dona a Tarragona

Notícies relacionades