Dissabte, 15 de febrer de 2025
És notícia

Els arxius de Tele Fira, al catàleg en línia de l’Arxiu Nacional d’Andorra

Avatar photo

Els arxius dels primers programes televisius d’una de les primeres televisions privades que va emetre a Andorra, el Tele Fira d’Antena 7 Televisió, ja es poden consultar al catàleg en línia de l’Arxiu Nacional.

Des del 1986 fins al 1991, Tele Fira va ser una representació de l’Andorra dels anys vuitanta i noranta que reflectia les inquietuds i l’opinió pública del moment.

Aquesta primera selecció consta de cinquanta-quatre documents d’una durada total  d’aproximadament trenta hores. Aquesta documentació es trobava principalment en  suport VHS i, vista la complicada preservació del suport i la importància del contingut,  durant el 2022 es va digitalitzar.

L’arxiu Nacional preveu ampliar el catàleg en línia,  tot i que la resta de la documentació és consultable a les dependències de l’Arxiu, on  es custodien aproximadament 200 hores digitalitzades de programació.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Enxampen cinc persones a l’Hospitalet transportant dispositius electrònics robats per valor de 50.000 euros

Notícia següent

La Secció de Runner del Golf Costa Daurada, present a la Cursa del Seguici de Tarragona

Notícies relacionades