Divendres, 29 de març de 2024
És notícia

Andorra Turisme engega una campanya sobre eficiència energètica

Avatar photo

Per aquesta acció s’ha creat un nou concepte creatiu. En total, s’han posat en marxa quatre noves creativitats que fan referència a l’hivern, el shopping, l’hostaleria i la restauració.

Andorra segueix amb la tendència europea i se suma al pla d’estalvi energètic. Des d’avui, Andorra Turisme engega una campanya de comunicació enfocada a comunicar als turistes les noves mesures d’estalvi i eficiència energètica.

L’objectiu és donar a conèixer les recomanacions d’estalvi energètic del país, així com posicionar el Principat com una destinació eco-friendly, conscienciada amb la situació actual. 

Més al detall, la campanya de comunicació s’inicia avui mateix a Andorra i a Espanya, concretament a Catalunya, València i Aragó, i pel que fa a França, la campanya s’activarà a partir del proper 7 de desembre a les regions d’Occitània i Nova Aquitània. 

Per aquesta promoció, s’ha previst un pla de comunicació específic a les xarxes socials mitjançant posts patrocinats en diferents formats. L’acció s’integra dins dels missatges de comunicació de la campanya d’hivern.

Tanmateix, es reforçarà la comunicació a la pàgina web www.visitandorra.com, on s’ha creat contingut adhoc. També s’inclourà tota la informació a la newsletter que s’envia a la base de dades dels AndorraWorldfans, i com ja és habitual, la campanya es recolzarà amb les xarxes socials d’AndorraWorld.

Nou concepte creatiu: “Andorra se suma al pla d’estalvi energètic”

Per aquesta acció s’ha creat un nou concepte creatiu. En total, s’han posat en marxa quatre noves creativitats que fan referència a l’hivern, el shopping, l’hostaleria i la restauració.

El concepte creatiu es basa en l’acció d’apagar i encendre els llums, tot fent referència a l’estalvi energètic. La idea gràfica es resol amb una imatge dinàmica amb un fons negre que simula la llum apagada i on s’observa un interruptor amb la paraula “off” amb el missatge “apaguem els llums”, que es contraposa amb la imatge d’un interruptor en la posició “on” amb el missatge “engeguem experiències”. 

La voluntat d’aquesta campanya de comunicació és informar de les mesures que aplica Andorra, conscienciar de les mateixes i incentivar als turistes se sumin en la pràctica d’aquestes recomanacions, per tal de millorar la situació energètica actual.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Canonja encén les llums de Nadal des de la Rambla 15 d’abril

Notícia següent

El Teatre de Tàrrega s’omple per escoltar les Veus de l’Orfeó Lleidatà

Notícies relacionades