Dijous, 25 d'abril de 2024
És notícia

Andorra Turisme destina 3,4 milions a la campanya de promoció d’estiu

Mónica Naranjo i David Guetta, entre els artistes que actuaran a l'Andorran Mountain Music

La societat pública Andorra Turisme ha destinat un pressupost de 3,4 milions d’euros a la campanya de promoció de la destinació d’aquest estiu, segons ha dit el director general, Betim Budzaku.

Segons un comunicat d’aquest dijous, s’ha triat el lema ‘Si canvies d’aires, que sigui a un dels més purs del món’, que “convida a viatjar a Andorra per ser una destinació allunyada d’aglomeracions, on és possible gaudir d’activitats a l’aire lliure per a tots els públics”.

En aquest sentit, s’ha previst l’organització de diferents actius, entre els quals destaca l’Andorran Mountain Music, que se celebrarà els caps de setmana des del 26 de juny i el 31 de juliol.

Es farà a la plataforma de Soldeu, a 1.800 metres d’altitud en un recinte de 10.000 metres quadrats, amb un aforament limitat a 4.000 persones i complint els protocols de prevenció contra la covid-19 que es considerin oportuns, i es preveu que hi actuï Mónica Naranjo, Armin Van Buuren o David Guetta, entre altres artistes.

Altres esdeveniments que complementaran l’oferta turística són l’Andorra L’Andart, d’obres efímeres de gran format en entorns naturals–; el Jambo, que és un festival de música al carrer; o l’Andorra Multisport Festival i el pas del Tour de França.

A més, cal afegir-hi l'”oferta gastronòmica, ‘wellness’ o el ‘shopping’ més exclusiu que sempre agraeix el visitant més ‘urbanita'”, apunta el comunicat d’Andorra Turisme.

La ministra de Turisme andorrana, Verònica Canals, ha manifestat que l'”objectiu és donar un impuls ferm al sector turístic, que és precisament un dels motors més importants de l’economia del país”.

APOSTA PEL TURISME ESPANYOL

Canals ha dit que aposten “fortament per atreure el turisme espanyol, que suposa un 60% aproximadament del volum total de turistes” que reben.

En aquest punt, Canals ha assenyalat que les tendències indiquen que el turista buscarà destinacions de proximitat, sostenibles i amb identitat pròpia, característiques que compleix Andorra.

D’altra banda, Budzaku ha manifestat que esperen visitants no només d’Espanya i França, sinó d’un total de vuit països europeus: “Per això hem fet una inversió pressupostària important de més de 3,4 milions d’euros per arribar al consumidor final i per impulsar acords amb 12 tour operadors”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

L’Ajuntament de la Ràpita reprèn l’activitat dels casals de gent gran en espais exteriors

Notícia següent

Un nen d’any i mig, ferit greu després de caure per un balcó a l’Empordà

Notícies relacionades