Categories: Montsià

El port de les Cases d’Alcanar, protagonista de la campanya de Nadal de TV3

Fa unes setmanes, Joan Roig, alcalde d’Alcanar, va convidar TV3 a sumar-se a l’onada de solidaritat que està rebent el municipi després dels aiguats de l’1 de setembre, per tal que el municipi d’Alcanar pogués tenir un paper protagonista aquestes festes nadalenques.

“Seria l’homenatge més gran possible per part de la televisió pública a tota aquesta gent, i segur que serviria per a impulsar el consum local i el turisme nacional després de la catàstrofe que hem viscut”, explicava Roig a la carta.

La resposta va ser gairebé immediata. El director de TV3, Vicent Sanchis, es va posar en contacte amb l’alcalde per a fer-li arribar tot l’escalf de la cadena i per a definir les iniciatives dirigides a pujar els ànims i donar un cop de mà a l’economia local.

Així, a mitjans de novembre, un equip de producció i de direcció, actors i personal de TV3 van enregistrar una part de l’espot nadalenc de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals al port de les Cases.

“Hem d’enfocar el futur amb un objectiu gran angular i entendre que tot és possible si hi posem ganes i compromís. Volem fer un especial agraïment al compromís de Vicent Sanchis amb el poble, que ha estat contínuament pendent de nosaltres. De moment, seguim treballant altres iniciatives amb la direcció de TV3”, detalla l’alcalde.

300 Km, la campanya audiovisual de Nadal de Tv3

Una xica que treballa en l’àmbit forestal comença un recorregut de 300 quilòmetres, des de Puigcerdà fins a Alcanar, travessant tot Catalunya, des de la muntanya fins a la vora del mar, per retrobar-se amb el seu pare, que és pescador.

Amb la imatge de la xica mirant el mòbil, trobant a faltar una persona propera, però que es troba lluny, arrenca la campanya de Nadal de TV3 i Catalunya Ràdio, en què els personatges es posen en marxa per retrobar-se per aquestes festes. És una proposta perquè l’audiència acompanye els protagonistes en el viatge que emprenen fins que es van acostant, la distància desapareix i afloren les emocions.

Després de viure un Nadal atípic i diferent a causa de la pandèmia, aquest any la campanya nadalenca als mitjans de la CCMA dona valor al contacte humà i la proximitat. D’aquesta manera, TV3 i Catalunya Ràdio celebren que sempre són al costat de l’audiència, des dels moments difícils del confinament fins ara, complint la missió de servei públic amb el lema: “Per Nadal i sempre, al teu costat”.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Concòrdia pregunta per la manca de places de batxillerat al sistema confessional

El grup parlamentari de Concòrdia ha entrat una pregunta amb declaració d’urgència perquè el Govern…

2 minuts fa

Enlairem Deltebre es desmarca de Junts per a les eleccions catalanes

L'atomització de l'espai convergent està arribant a la seva fi. Junts va guanyar-li la partida…

5 minuts fa

Presenten 21 propostes als Pressupostos Participatius Joves 2024 de Molins de Rei

Aquest dilluns 29 d’abril ha tingut lloc l’assemblea oberta dels  pressupostos participatius joves del 2024…

7 minuts fa

ATENCIÓ | Descobreixen un enzim que pot transformar la sang A i B en universal

Un grup d'investigadors d'universitats daneses i sueques han descobert que els enzims presents en un…

18 minuts fa

El PSC es marca l’objectiu d’aconseguir 150.000 habitatges a tot Catalunya

La cap de llista del PSC a les eleccions al Parlament per Tarragona, Rosa Maria…

23 minuts fa

Reus renova la imatge i beneficis de la Targeta Daurada

L’Ajuntament de Reus comença a distribuir el nou model de Targeta Daurada, renovat amb una nova…

24 minuts fa

Esta web utiliza cookies.