fbpx
Diumenge, 3 de març de 2024
És notícia

Mescla aposta per ampliar les activitats al riu Ebre en l’edició d’enguany

Avatar photo

En les setmanes vinents, tant a la pàgina web de Mescla com també a les xarxes socials es podran consultar i descobrir les diferents novetats d’aquesta edició

L’Ajuntament de Deltebre ha presentat aquest matí les primeres novetats de DeltaFira i de  Mescla, les quals es duran a terme el cap de setmana del 19 al 21 de maig al Parc Fluvial del Delta i al Passeig del Riu. Aquest serà el segon any que es celebraran en aquesta ubicació  amb l’objectiu de “consolidar aquest model i de continuar obrint el municipi al riu Ebre”, ha  remarcat l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler.  

De fet, una de les novetats que es projecten en aquesta edició, i a causa de l’èxit del darrer  any, consisteix a augmentar el nombre de propostes vinculades amb la navegabilitat pel riu  Ebre, les quals passaran de 2 a 9. D’aquesta manera, el programa comptarà amb més rutes  de tast de vins i de tapes, acompanyats de música en directe. Soler ha explicat que “amb  Mescla volem confluir els nostres atractius turístics més rellevants, com són el cas de la  gastronomia i del paisatge. Però ho volem fer creant experiències úniques que ens ajudin a  continuar exportant la marca de Deltebre”. 

 

Més enllà de la navegabilitat, el tinent d’alcaldia de #DeltebreProjecció, Carlos Serra, ha  detallat que “estem treballant per tornar amb més força que mai per seguir projectant Mescla com una fira de referència de país, i oferir més alternatives i espais de beguda i de menjar a  tots els visitants”. 

Més enllà d’aquesta primera pinzellada, avui també s’ha presentat el cartell de Mescla el qual  plasma un mosaic d’experiències on els petits fragments omplerts amb imatges  representatives de la cita conformen la repetició de l’imagotip de la “M” de Mescla. El tinent  d’alcaldia de #DeltebreProjecció, Carlos Serra, ha explicat que “la imatge d’aquest cartell ens  reforça la idea que cada visitant de Mescla podrà compondre les serves pròpies experiències  ja sigui degustant el millor producte i gaudint del nostre paisatge”. 

 

Una de les altres novetats d’aquest any és que Nomen esdevindrà patrocinador de Mescla i aportarà, entre d’altres qüestions, l’arròs que cuinaran els restauradors i restauradores en les  seves demostracions. El director de Màrqueting de Nomen Foods, Fortu Simon, ha manifestat  que “l’arròs és símbol de Deltebre i del Delta, i per això com a empresa de referència del sector  volem estar al costat i col·laborar amb una mostra que creix any rere any”. En aquest punt,  Soler ha remarcat que “disposar del patrocini de Nomen és un fet que ens omple d’orgull i de  força, i que ens ha d’ajudar a continuar realçant Mescla”.  

En les setmanes vinents, tant a la pàgina web de Mescla com també a les xarxes socials es  podran consultar i descobrir les diferents novetats d’aquesta edició, com també s’informarà  d’una venda anticipada de les degustacions al riu. El darrer any, durant els tres dies de la  mostra, Mescla va batre el rècord de venda de degustacions amb una xifra que va superar les 27.000.  

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Reus renova el conveni de col·laboració amb la Federació d’Associacions de Veïns de Reus

Notícia següent

Presenten el llibre sobre la torre del rellotge del Port de Tarragona

Notícies relacionades