Diumenge, 15 de juny de 2025
És notícia

Deltebre registra un balanç positiu en la liquidació econòmica de l’any 2023

Avatar photo
L’Ajuntament de Deltebre va cloure l’any anterior amb un estalvi net positiu d’1.763.494,86 €, de forma que es van generar més ingressos que despeses

El Govern municipal ha presentat els diferents punts de l’ordre del dia de la sessió plenària  del mes d’abril de l’Ajuntament de Deltebre, la qual es durà a terme aquest dijous a les 21.30  h. En aquest sentit, s’han donat a conèixer les dades del tancament econòmic de l’any 2023,  les quals, com ha destacat l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, mostren “la bona salut econòmica  de l’Ajuntament de Deltebre a conseqüència de la gestió realitzada durant tots aquests anys”.  

En aquest sentit, l’Ajuntament de Deltebre va cloure l’any anterior amb un estalvi net positiu  d’1.763.494,86 €, de forma que es van generar més ingressos que despeses. Paral·lelament,  també es presenta un romanent de tresoreria de 2.084.106,24 €. D’aquesta xifra de romanent,  952.318,11 € es destinaran a minorar la previsió de préstec d’enguany. A la vegada, Deltebre  presenta un període mitjà de pagament del voltant dels 7 dies i una ràtio d’endeutament del  61,76%, lluny del màxim legal permès que se situa al 110%. Cal subratllar, però, que aquesta  xifra encara serà més baix a final d’any, ja que no es preveu la sol·licitud de tot el préstec considerat.  

Més enllà de la liquidació del darrer any, el plenari també durà a aprovació la ratificació de  l’acord adoptat pel Consell Municipal de la Salut, amb el qual es sol·licita als partits polítics  que es presenten a les eleccions catalanes, i també al futur departament de Salut, la conversió  del CAP de Deltebre en un CUAP. És a dir, un Centre d’Urgències d’Atenció Primària que  atengui problemes de salut de baixa i moderada complexitat, i que disposi de servei de  radiografies i d’analítiques per detectar patologies urgents. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Balaguer, present en la Presentació del Mapa de Centres d’FP

Notícia següent

Mònica Sales (Junts) denuncia el “vergonyós” servei de Rodalies al sud de Catalunya

Notícies relacionades