Una cuidadora roba més de 47.000€ a l'home de 85 anys que cuidava a Benissanet

L'arrestada va fer nombrosos reintegraments durant gairebé un any

07 d'agost de 2024 a les 14:34h

Els Mossos d'Esquadra han detingut a Benissanet (Ribera d'Ebre) una dona de 59 anys com a presumpta autora d'un delicte d'estafa bancària. Els fets es remunten al passat 18 de juliol quan la dona de la víctima, un home de 85 anys, va denunciar que algú estava fent reintegraments amb la targeta de crèdit del seu marit, el qual feia anys que estava malalt i no podia sortir de casa.

Després de comprovar-ho, es va evidenciar que s'havien fet operacions bancàries no autoritzades des de l'agost del 2023 fins al juliol del 2024 per valor de 47.370 euros. La investigació va permetre identificar la presumpta responsable, cuidadora de la víctima, la qual, aprofitant-se de la seva vulnerabilitat, li hauria sostret la targeta i el pin.

Els agents van detenir la presumpta autora de l'estafa aquest dilluns. Dimarts va passar a disposició del jutjat d'instruccions en funcions de guàrdia de Gandesa.
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit