Els restaurants de l'Ampolla serveixen gairebé 1.700 menús en les XXX Jornades Gastronòmiques de l'Ostra

01 de juny de 2021 a les 11:50h

Un total de tretze restaurats de l’Ampolla van tornar a treballar plegats per oferir, un any més, diferents menús gastronòmics en el marc de les Jornades Gastronòmiques de l'Ostra de l'Ampolla. En total, els restauradors de l'Ampolla van servir 1.697 menús, gairebé la mateixa quantitat que en la darrera edició, que es va celebrar l'any 2019, quan en van preparar 1.798.

Els restaurants participants en la 30a edició de les Jornades Gastronòmiques de l’Ostra de l’Ampolla, que va tenir lloc del 8 al 23 de maig, van oferir propostes culinàries per mostrar el ventall de sabors que ofereix aquest producte propi de la costa del Delta de l’Ebre. Els menús, que es van maridar amb vins de la DO Terra Alta, també incloïen altres productes locals i de qualitat com l’arròs, la tonyina o l’anguila.

La regidora de Turisme de l’Ajuntament de l’Ampolla, Meritxell Faiges, ha valorat molt positivament l'acollida que un any més han tingut les diferents propostes dels restaurants adherits a les jornades gastronòmiques. “Aquestes xifres constaten que cada cop més tant els veïns i veïnes de la localitat com els visitants perceben l’Ampolla com a espai gastronòmic del Delta”, ha destacat la regidora de Turisme.

 
Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit