Categories: Manresa

L’Ajuntament de Manresa allarga el servei municipal de repartiment a domicili

L’Ajuntament de Manresa allarga el servei municipal de repartiment de menjar a domicili que va posar a disposició dels bars i restaurants de la ciutat com a mesura de suport al sector. La iniciativa es va posar en marxa fa dues setmanes, després de la normativa adoptada per la Generalitat de Catalunya amb motiu de la Covi d-19, segons la qual es decretava el tancament al públic d’aquests establiments durant 15 dies. La pròrroga d’aquesta normativa durant 15 dies més, feta pública ahir per la Generalitat, ha fet que l’Ajuntament hagi decidit allargar també el servei de repartiment.

A més a més, l’Ajuntament ha inclòs els centres d’estètica —que també estan afectats per les mesures anti-Covid— entre els negocis que se’n poden beneficiar, amb la idea que puguin vendre productes i oferir als clients i clientes el seu transport a les cases.

La mesura té l’objectiu d’ajudar a obrir noves línies de negoci a aquells establiments —bars, restaurants i centres d’estètica— que no disposen de la logística ni del personal per dur a terme un servei de repartiment a domicili. El servei està disponible només per a negocis de Manresa i el lliurament es fa exclusivament a clients de la ciutat. No es dona servei ni a establiments ni a clients de fora de Manresa.

Els bars, restaurants i centres d’estètica que vulguin reservar el servei, que té un preu reduït d’un euro per lliurament, han de trucar al telèfon 660 531 628 dins l’horari de 12 a 14 h i de 20 a 22 h (l’horari pot variar si s’aproven noves restriccions). Està en funcionament cada dia de la setmana. Un cop sol·licitat, un dispositiu habilitat per l’Ajuntament de Manresa s’encarrega de fer el repartiment, anant a buscar el paquet a l’establiment i entregant-lo al client, garantint totes les mesures anti-Covid.

L’Ajuntament vol aclarir i remarcar que en cap cas el repartidor es cuida de fer el cobrament del menjar. El pagament ha de ser acordat entre bar, restaurant o centre d’estètica i client. L’Ajuntament tampoc contacta en cap cas directament amb el client, ni els clients poden contactar amb el servei de repartiment. Únicament poden ser els negocis els que reservin el servei i els que mantinguin contacte amb l’Ajuntament.

Per més informació, els restaurants, bars i centres d’estètica de la ciutat poden consultar la web del CEDEM www.ajmanresa.cat/cedem o enviar un correu electrònic a comerc@ajmanresa.cat. Aquest correu serà únicament de consulta per dubtes sobre el funcionament del servei, no s’atendran comandes ni reserves a través d’aquest correu, que es faran únicament a través del mòbil i en els horaris indicats.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Xoca contra un autobús a Figueres i acaba detingut per quadruplicar la taxa d’alcohol

Els Mossos d'Esquadra han detingut un conductor que quadruplicava la taxa d'alcohol permesa després d'accidentar-se…

5 minuts fa

Tarragona proposa la targeta d’autobús T-10/120 per millorar la mobilitat amb Barcelona

La Cambra de Comerç de Tarragona reclama que s'implementi la targeta d'autobús T-10/120 per a…

11 minuts fa

Balaguer posa en marxa la campanya “Educa’m des de la igualtat per poder decidir amb llibertat”

Des de la Paeria de Balaguer es posa en marxa aquest mes de maig la…

21 minuts fa

Enxampen un home per cometre tretze furts a Granollers

Els Mossos d'Esquadra van detenir dissabte 27 d'abril un home de 46 anys com a…

32 minuts fa

Llum verda a la construcció de la futura Biblioteca Pública de l’Estat a Barcelona

La Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona ha aprovat la llicència d’obres per a…

49 minuts fa

S’entreguen els premis del 12è Concurs d’Aparadors de Mostra Igualada

Aquest divendres, 26 d’abril, s’han entregat els premis del 12è Concurs  d’Aparadors de Mostra Igualada,…

1 hora fa

Esta web utiliza cookies.