Igualada impulsa una campanya de Nadal especial per atraure visitants

La campanya digital generarà impacte a més de 430.000 usuaris de ciutats com Manresa, Vilafranca, Tàrrega i Cervera, a més de l’Anoia

temps lectura-Temps de lectura: < 1 minut

L’Ajuntament d’Igualada, que aposta per un Nadal diferent amb art de natura i més vida que mai als carrers, ha posat en marxa una campanya per atraure visitants i generar activitat a la ciutat durant aquestes festes.

Es tracta d’una gran campanya de promoció de la ciutat, que compta amb la publicació d’espots i altres continguts audiovisuals patrocinats mitjançant publicitat geolocalitzada a les xarxes socials. La campanya – que es veurà fora d’Igualada a ciutats com Manresa, Vilafranca, Tàrrega, Cervera i fins i tot, a poblacions del Baix Llobregat- arribarà a generar impacte a més de 300.000 usuaris, a més dels 130.000 usuaris de la comarca de l’Anoia que també la visualitzaran. Així doncs, estem parlant d’un impacte de més de 430.000 usuaris en total.

Els espots, que compten amb la melodia composta expressament per a l’ocasió pel músic anoienc Àlex Almirall López, mostren els carrers i les places d’Igualada convertides en un Bosc Màgic i es convida als visitants a gaudir d’un Nadal especial a la ciutat, a passejar pels carrers il·luminats, tastar la gran oferta gastronòmica i conèixer els establiments del comerç local.

A més, l’Ajuntament posa a disposició dels visitants gairebé 2.000 places d’aparcament gratuïtes que es poden consultar al web https://www.xn--comerigualada-mgb.cat/mapa-aparcaments-digualada/ i l’App Agenda Igualada, disponible gratuïtament per a mòbils Android i iOS, per tal que es puguin consultar totes les activitats que es realitzen a Igualada aquestes festes.

Amb aquesta aposta, es vol que Igualada esdevingui una capital comercial de la Catalunya interior i atraure visitants de les comarques veïnes que vulguin descobrir aquesta original proposta nadalenca.