La Paeria presenta diverses campanyes de dinamització comercial per aquest Nadal a Lleida

Amb una inversió d'uns 120.000 euros, l'Ajuntament engega les campanyes “Dies de Shopping”, “Lleida, a mig camí de l’Infinit” i “Els Mercats de Nadal” per potenciar la ciutat com a destinació de comercial, turística i patrimonial

0
268
Presentació de Lleida Shopping, Lleida a mig camí de l'infinit i Mercats de Nadal - Foto Miquel de Santiago

L’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, i el regidor de Promoció de la ciutat, Rafel Peris, han presentat avui “Dies de Shopping”, la campanya de promoció d’aquest Nadal per a la ciutat. Acompanyat per representants d’organitzacions comercials de Lleida, el paer en cap explica que aquesta iniciativa compta amb una inversió total d’uns 120.000 euros i que “mostra de la voluntat de l’equip de govern de potenciar Lleida com a destinació comercial, turística i patrimonial”.

Aquesta acció incideix en l’atractivitat comercial de la ciutat de Lleida per tal de captar compradors no només de Ponent, sinó de zones veïnes, com ara la Franja aragonesa o la Ribera d’Ebre, a la Catalunya Central. Larrosa explica que aquestes accions pretenen incidir en la “dinamització comercial en aquests dies de Nadal” i que “formen part de l’estratègia d’aprofundir en la capitalitat de Lleida respecte tota la seva àrea d’influència, tant en l’àmbit comercial, com patrimonial i festiu”. D’aquesta manera, indica que la difusió d’aquesta campanya a través de les xarxes socials es desenvoluparà mitjançant els hashtags #LleidaInfinita i #SocdeLleida.

Altrament, el paer en cap afirma que “Lleida és la gran capital de la Catalunya Interior” i que tant la campanya “Dies de Shopping”, com les de “Lleida, a mig camí de l’Infinit” i la dels Mercats de Nadal al carrer formen part d’aquest projecte de dinamització.

Per la seva part, el regidor de Promoció, Rafel Peris, explica que aquesta campanya de “City Màrqueting” també es presentarà a Madrid a principis de l’any vinent i que es focalitza en dues idees d’actuació. La primera, en l’atractivitat de la ciutat com a capital comercial d’un extens territori i, en segon lloc, “posa en relleu capitalitat patrimonial focalitzada en la candidatura del Turó de la Seu Vella a Patrimoni Mundial”.

La campanya consistirà en una sèrie imatges repartides tant per la ciutat de Lleida com per diferents mitjans de comunicació de la Franja aragonesa, de la Rivera d’Ebre i de la Catalunya central. En aquest sentit, Peris remarca que aquesta iniciativa “va molt més enllà de la nostra ciutat, perquè volem que la seva atractivitat s’estengui a tota aquesta àrea d’influència”. Per aquesta raó, la capital del Segrià també hi tindrà presència publicitària en diverses estacions del metro de Barcelona. Peris afegeix que enguany les paradetes dels mercats de Nadal als carrers de Lleida canvien la seva imatge, amb estructures més sòlides i consistents, una petició que els va ser traslladada pels propis paradistes.

Finalment, els presidents de la Federació de Comerç de Lleida, Maria Rosa Eritja, i el de PIMEC Comerç, Manel Llaràs, valoren positivament aquesta iniciativa que permetrà “dinamitzar la ciutat” i que incideix en la centralitat de Lleida com a capital de la Catalunya interior.

FER UN COMENTARI