Vermuts Miró estrena aquest mes de maig la seva nova imatge

    Una fusió de tradició i innovació que ret homenatge a la seva ciutat d'origen, Reus

    Vermuts Miró ha presentat aquest matí al punt més alt de la ciutat de Reus, al Campanar, la seva nova imatge en la qual porta treballant un any i mig amb una de les empreses més prestigioses en quant a disseny corporatiu, Branding Coleman. Els productes amb la nova imatge es podran començar a trobar en els punts de venta habituals a partir del mes de maig. El nou packaging destaca per ser una ampolla més prèmium, de vidre fosc, més estilitzada, moderna i amb un nou disseny d’etiqueta que reflecteix el seu compromís amb la ciutat que l’ha vist néixer, Reus. La nova etiqueta integra l’escut de la ciutat, la Rosa de Reus, i varia de color, com es pot veure en la imatge, segons el tipus de vermut que conté l’ampolla.

    La nova imatge va veure la llum el passat cap de setmana a la Fira de l’Alimentària de Barcelona, on es va presentar en exclusiva. La rebuda per part del públic va ser molt positiva, on sobretot van destacar l’elegància del nou disseny que integra a la perfecció tots els valors intrínsecs de la marca.

    Des dels seus inicis, la innovació sempre ha estat per Vermuts Miró un dels principis fonamentals sense abandonar l’essència tradicional de la marca fundada al 1914. En són exemples el llançament al mercat de productes innovadors com la Vermucola, les perles de vermut i altres més puntuals sovint fruit de col·laboracions amb altres empreses, entitats i/o associacions, com el torró o la coca de vermut. Per mantenir la part més tradicional en quant a disseny, s’ha volgut mantenir en la nova imatge la gamma cromàtica de negres i vermells que tant caracteritza a l’empresa, seguint així una cuidada evolució i mantenint un vincle amb la imatge ja existent.

    Segons el director general de Vermuts Miró, Carles Prats, el veritable repte era crear una nova imatge sense perdre el valor de l’àmplia trajectòria històrica de la companyia però aportant un aire més fresc i modern. Ha destacat també el que significa el moment de fer el vermut i com s’ha mantingut això al llarg de les diverses generacions. “És un ritual, un moment de felicitat i un estil de vida molt nostre i, en especial, molt de la ciutat de Reus, que ens acompanya des que som joves fins que som adults. Per això el nou eslògan de la companyia serà “Vermut Miró, el de tota la vida”.

    L’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha participat en l’acte de presentació del nou disseny i ha afirmat que “Vermuts Miróés un empresa compromesa amb l’activitat econòmica, cultural i social de la ciutat, amb nombroses activitats ciutadanes, i implicada en la promoció de la ciutat amb la marca “Vermut de Reus”; un compromís amb Reus que ara queda més clar que mai amb el nou disseny de l’etiqueta”.