Reus participa al Workshop City Fair de Londres

Avatar photo

El worskhop està especialitzat en turisme urbà

Aquest passat dilluns 11 de juny, l’Agència de Promoció de Ciutat Reus Promoció ha participat al workshop City Fair, organitzat per l’ETOA (Associació Europea de Turisme), a Londres. El worskhop està especialitzat en turisme urbà i hi han participat operadors amb seu al Regne Unit que treballen tant al mercat britànic com en d’altres mercats internacionals.

Aquesta és la tercera edició en la que hi participa l’Agència Catalana de Turisme i, en aquesta ocasió, i dins les activitats emmarcades a l’Any Europeu del Turisme Cutural i de la marca Ciutats amb Caràcter, es va obrir la proposta a la resta de membres adherits als programes, com és el cas de Reus.

La delegació catalana ha estat representada per l’Agència Catalana de Turisme, el Monestir de Montserrat, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona i la ciutat de Reus. Com a centres culturals hi han estat presents el Liceu i la Pedrera. També hi han assistit representants de Port Aventura World.

Reus Promoció hi ha participat amb un doble objectiu, aprofitar l’increment de vols a l’aeroport per promocionar la ciutat de Reus com a ciutat d’escapades «city break» i també com a destinació d’excursions comercialitzades pels agents turístics receptius a la Costa Daurada.

Durant la jornada es van atendre un total de 26 agències i representats d’entre els que destaquen empreses dedicades a organitzar viatges per a grups d’estudiants com Anglo Educational Services o Study Experiences & Remembrance Travel.

Es tracta d’un mercat amb moltes possibilitats ja que és un turisme fora de temporada, que realitza estades als hotels de la nostra destinació i que volen complementar la seva estada amb visites culturals.

També destaquen les reunions amb agències especialitzades en escapades com Super Break, Best of tour o ATO-TOURS o grans touroperadors amb viatges organitzats a la ciutat de Barcelona, interessats en fer extensions a la ciutat de Reus com Delta travel o Miki travel.

Interessants, també, han estat les diferents propostes de grans companyies en línia (City Sightseeing LTD., Leisure pass group, 365 Tickets o Europass) de venda d’entrades, operant fins al moment a Barcelona i província però amb la possibilitat d’obrir noves opcions pel nostre territori.

La valoració d’aquesta primera acció desenvolupada al Regne Unit ha estat molt positiva tant per la quantitat com la qualitat de les entrevistes efectuades, fet que obre noves oportunitats en el mercat anglosaxó.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Primera Trobada de comunicació i coneixement al territori a Tarragona

Notícia següent

Tot preparat al Golf Costa Daurada per acollir els Jocs Mediterranis

Notícies relacionades