Dijous, 25 d'abril de 2024
És notícia

El PSC aposta pel valor afegit per potenciar el turisme a Tarragona

Avatar photo

El diputat del PSC i conseller de turisme del Govern alternatiu de Catalunya, Juan Luis Ruiz, ha afirmat aquesta que tarda que “els i les socialistes apostem clarament pel valor afegit per potenciar encara més a Tarragona com un destí turístic de primer nivell.”

Així mateix, el diputat socialista ha expressat que “cal definir un relat específic per Tarragona a nivell turístic que tingui el suport del Govern de la Generalitat. Un relat que potenciï la marca i que es vertebri al voltant del patrimoni, la gastronomia, la cultura, els creuers, etc.”

Juan Luiz Ruiz ha fet aquestes declaracions a Tarragona després de reunir-se amb representants del sector turístic de les nostres comarques, de la federació d’Hostaleria de Tarragona, de l’AEQT o de PIMEC, entre d’altres.

El conseller de turisme del Govern alternatiu de Salvador Illa ha explicat que “el turisme és un referent essencial per a tot Catalunya però especialment per les comarques de Tarragona on genera més del 20% del PIB de la regió. El turisme, a més, potencia activitats complementàries com ara el patrimoni, la cultura, els esports, el comerç, la natura, l’enoturisme, etc. Cal continuar caminant cap a un model turístic sostenible mediambientalment, econòmicament i socialment, que estigui arrelat al territori.”

En aquest sentit, Juan Luis Ruiz ha lamentat que Catalunya hagi perdut visitants de la resta d’Espanya per la manca de campanyes turístiques específiques de la Generalitat al conjunt del mercat espanyol. “L’agència catalana de turisme ha de fer una aposta clara en aquest sentit per recuperar el terreny perdut ja que, a més, el turisme internacional encara no ha tornat a les xifres de 2019, anteriors a la pandèmia.”

Per la seva banda, el diputat del PSC per Tarragona, Rubén Viñuales, ha subratllat que el turisme “forma part de les tres T que vull desenvolupar quan sigui alcalde, és a dir, el talent, el turisme i la tecnologia com a bases sòlides per construir la Tarragona guanyadora que somio a curt termini.”

“Turisme i Tarragona, com Tarragona i comerç, són sinònims i hem de ser capaços d’aprofitar qualsevol mercat, qualsevol oportunitat, qualsevol nínxol de negoci, per crear riquesa i nous llocs de treball que és el que permet a les famílies tarragonines poder guanyar en qualitat de vida”, ha conclòs.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

VÍDEO: Milers de vehicles queden atrapats a l’autopista AP-7

Notícia següent

Sant Adrià de Besòs i Badalona visiten l’espai de les Tres Xemeneies

Notícies relacionades