Dissabte, 20 d'abril de 2024
És notícia

L’experiència de comprar a Reus adquireix protagonisme a la Festa de la Primavera

Avatar photo

L'esdeveniment comença avui, 24 d'abril, i s'allargarà durant tota la setmana per primera vegada, fins al dissabte 28 d'abril

La Festa de la Primavera arriba avui mateix a Reus, però aquesta vegada amb un model diferent. La iniciativa comercial, impulsada pel Tomb de Reus i l’Agència Reus Promoció, pren un gir per centrar-se en l’experiència de comprar a la ciutat a través de tallers i activitats que organitzaran els establiments associats al Tomb de Reus. Amb aquest fi, a més, aquesta vegada la Festa de la Primavera “s’allargarà tota la setmana”, com ha apuntat Montserrat Caelles, mentre que normalment s’havia centrat en els caps de setmana. Igualment, coincidint amb l’any de la Ciutat de la Música, la campanya es complementarà amb actuacions musicals itinerants i s’obre una nova col·laboració amb el Centre de Lectura relacionada amb l’exposició nacional de roses.

Amb l’objectiu de “potenciar l’atractiu comercial” de Reus, en paraules de la regidora, arriba la Festa de la Primavera, que enguany celebra la seva 6a edició. La iniciativa és una oportunitat per promocionar “el lideratge clar de la ciutat en aquest sector”, segons Caelles, qui ha afegit que la finalitat és que la gent que ve a la ciutat “tingui ganes de tornar” i “facin de prescriptors”. Aquesta edició, però, ha estat plantejada diferent, no centrant-se només en els descomptes i ofertes, sinó anant “més enllà” amb activitats i tallers organitzats per part dels establiments associats al Tomb de Reus, com ha explicat la seva presidenta, Gemma Molner. D’aquesta manera, els visitants podran viure “l’experiència de comprar a Reus”, un canvi de model que des del Tomb de Reus pretenen que “es quedi”, segons ha apuntat la seva presidenta.

Activitats paral·leles i noves col·laboracions

En aquest sentit, la presidenta del Tomb de Reus, Gemma Molner, ha apuntat que la Festa de la Primavera es podria “dividir en dos grans blocs”. Per una banda, els tallers i les experiències que oferiran els establiments, de dimarts a divendres. I d’altra banda, les activitats paral·leles i les col·laboracions amb altres entitats.

Molner ha destacat el Vermut Electrònic, que tindrà lloc el dissabte 28 d’abril a la plaça del Teatre, pel qual els establiments participants oferiran tiquets als clients per les seves compres. Així mateix, enguany també s’ha formalitzat una nova col·laboració amb el Centre de Lectura, ja que es regalaran entrades 2×1 per a l’exposició nacional de roses als clients. Per això, els aparadors de la ciutat s’ompliran de rosers amb els quals se celebrarà tant l’arribada de la primavera, com també permetrà promocionar el Concurs Exposició de Roses, com ha apuntat Caelles.

Igualment, tampoc s’ha desaprofitat l’oportunitat per incloure activitats musicals itinerants coincidint amb Reus, Ciutat de la Música 2018. El divendres a la tarda visitarà la ciutat la Píccola Orquestra, de la companyia Traüt; el dissabte al matí, el públic podrà gaudir amb la música de Gots de Tuba, amb un repertori de versions, i finalment, dissabte a la tarda, hi haurà l’actuació del grup After Dark que versionaran els clàssics del pop i del rock des dels anys 60 fins a l’actualitat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Obert el període de votació popular del Reussona 2018

Notícia següent

Girona vol convertir la pista coberta del Cassià Costal en pavelló

Notícies relacionades