Divendres, 19 d'abril de 2024
És notícia

La transformació digital de La Pobla és una realitat

Avatar photo

Els usuaris ja poden utilitzar la seu electrònica, que facilita i agilitza la gestió de tràmits administratius amb el consistori

L’Ajuntament de La Pobla de Mafumet ha activat en els darrers anys la seva transformació digital, amb la voluntat d’apropar-se més als seus habitants i, alhora, facilitar-los els tràmits administratius. Així, des del consistori s’ha posat en marxa perfils molt actius a les xarxes socials, a més de disposar d’una App pròpia, ‘femPobla’, i d’un portal web on els seus usuaris poden fer-hi tota mena de gestions amb la màxima comoditat, com és la seu electrònica.

Aquesta última és un mitjà a través del qual els pobletans poden exercir el seu dret d’accés a la informació, als serveis i als tràmits electrònics de la Corporació. Des d’aquesta plataforma, es pot dur a terme tràmits o realitzar consultes sense haver d’assistir presencialment a les oficines municipals. Tot i la comoditat i avantatges que ofereix la gestió telemàtica, l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament segueix oferint els seus serveis habituals els dies laborables, de 10 a 14 hores.

Amb tot, la seu electrònica ofereix un ampli ventall de serveis, ja que a través d’ella i seguint la normativa vigent, els seus usuaris realitzen tràmits com ara sol·licitar una llicència d’obres, consultar l’estat de tramitació dels seus expedients o rebre notificacions electròniques, entre altres possibilitats que ofereix aquest servei digital.

Per tal d’utilitzar-lo, només cal disposar d’un certificat electrònic per identificar l’usuari i accedir a la documentació personal disponible a través de la Seu. De fet, cada vegada són més els pobletans que utilitzen la seu electrònica de l’Ajuntament per realitzar-hi gestions administratives, ja siguin a títol particular o professional, ja que la seu també ofereix la possibilitat de gestionar tràmits vinculats a l’activitat empresarial dels seus usuaris.
I és que aquest portal, accessible des de l’adreça https://poblamafumet.eadministracio.cat/, facilita també les gestions als autònoms i empreses, tota vegada que permet gestionar el perfil del contractant, validar documents i accedir a l’historial d’expedients oberts entre l’usuari i l’Ajuntament, així com al tauler d’anuncis creats per l’administració local.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una norantena d’autors participaran a les XIII Jornades de les Lletres Ebrenques

Notícia següent

Troben mort un pres en una cel·la de Mas d’Enric

Notícies relacionades