La tercera edició dels Premis Cactus arriba a Girona

Avatar photo

Els premis reconeixen els millors projectes de màrqueting, entorn digital i noves tecnologies de les comarques gironines

Els Premis Cactus organitzats pel Club de Màrqueting i Associació Digitals, han celebrat la seva 3a edició amb una gala dinàmica amb taula rodona, música i l’entrega de 10 guardons dissenyats per 10 artistes diferents. Es tracta d’uns premis que reconeixen els millors projectes de màrqueting, entorn digital i noves tecnologies de les comarques gironines.

La gala ha estat presentada per Martí Gironell, periodista, i amenitzada pel grup musical The Crab Apples. L’acte ha comptat amb la presència de Marta Madrenas, alcaldessa de Girona, Pere Vila, president de la Diputació de Girona, Miquel Gamisans, secretari de comunicació de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis, vicerectora de comunicació de la Universitat de Girona, Xevi Sañé, president de Digitals Girona i Anna Carbonell, presidenta del Club de Màrqueting.

Xevi Sañé i Anna Carbonell han agraït la bona acollida que han tingut els premis, amb 109 projectes participants i han destacat la consolidació dels premis i la possibilitat d’incloure una categoria a nivell català.

Després de la intervenció de les dues associacions organitzadores, s’ha realitzat una taula rodona moderada per Jordi Pi, productor executiu de mitjans digitals de la CCMA, amb la participació de la periodista Xantal Llavina, el guionista Oriol Jara i Enric Nel·lo director creatiu, el tema s’ha centrat al voltant dels efectes de la transformació digital a la indústria.

Els premiats d’aquesta edició han estat: Suppacaps per la millor innovació de producte, Temporada Alta per la millor campanya de comunicació realitzada per Bitó, BeNegre.cat per la millor web realitzada per Artic Studio, Zonetacts per la millor app, Dormitum pel millor comerç electrònic, Umami Video per la millor campanya de màrqueting amb Velencoco per Rocambolesc, Con Luz y Color per la millor influencer i Vino Afortunado pel Gran Premi del Jurat amb la campanya a Internet a càrrec de Carles Amargo.

Aquest any s’ha incorporat el premi a la millor campanya de màrqueting social, amb dotació econòmica de 3.000€, que ha estat per la campanya Regala Memòria, d’Undatia Comunicació per la Fundació ACE. Una altre novetat ha estat el premi Cactus Honorífic a la millor trajectòria professional atorgat al publicista Toni Segarra.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un miler de participants en la XXI Trobada d’Armats a la Selva del Camp

Notícia següent

L’Ajuntament de Tàrrega destina més de 21.000 € per la nova vegetació al tram urbà de l’Ondara

Notícies relacionades