La Diputació lidera, un any més, el conveni entre ajuntaments i entitats turístiques per a la promoció conjunta de la Costa Daurada

Avatar photo

El conveni Corner preveu l'acció coordinada de promoció del turisme en fires nacionals i internacionals

Signatura conveni Corner, Costa Daurada 2019. Diputació de Tarragona.

Aquest divendres, 18 de gener, diversos organismes públiques i privades han signat el conveni Corner, a la Diputació Provincial de Tarragona, encapçalat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Per setzè any consecutiu, ajuntaments i entitats turístiques de la Costa Daurada sumaran esforços per fomentar la promoció conjunta del sector turístic. Tal com ha remarcat el President del Patronat de Turisme de la Diputació, Martí Carnicer, aquest és «un model pioner de col·laboració», fomentant la «riquesa turística» dels municipis i entitats participants en el projecte conjunt, i té com a finalitat tres grans eixos de treball, «eficiència, eficàcia i notorietat», ja que, el què es pretén aconseguir és la «presència», de la Costa Daurada a fires nacionals, estatals i internacionals.

Carnicer, defineix aquest projecte com un dels «actes rellevants» d’aquest any, remarcant aquesta presència participativa en el mercat català i estatal, així com Andorra i França. L’acord Corner inclou accions de comunicació conjuntes: una campanya de publicitat tant onl-ine a la ciutat francesa de Bordeus i la seva àrea metropolitana, una campanya on-line i off-line al mercat andorrà, una acció de comunicació en una revista especialitzada en el sector turístic del mercat català i una campanya de publicitat en un portal on-line de prescripció i reserves de viatges espanyol. El pressupost global de les accions que s’inclouen en l’acord és de 345.481,12 euros, que suposa un increment del 20,38% més que l’anterior, compartir de manera proporcional entre els socis signants. Els eixos de treball seran la planificació, difusió i comercialització de les destinacions per aquest exercici 2019. La Diputació preveu una cinquantena de reunions amb touroperadors, agències de viatge on-line i off-line i companyies aèries.

El President del Patronat de Turisme ha agraït la confiança en la signatura dels participants i en el «treball conjunt», tanmateix la feina constant en promoció del turisme a la Costa Daurada, i, el nexe entre el sector públic i privat, en aquest ampli «ventall de propostes i activitats», per al bon desenvolupament de futur per al turisme. En la signatura l’han acompanyat representants dels altres organismes signants. Aquest any formaran part els ajuntaments d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, Mont-Roig del Camp, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra, Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals de la Conca de Barberà i del Priorat; l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, l’Estació Nàutica Costa Daurada, Aquopolis Costa Daurada i Port Aventura World.

Tanmateix, cal destacar la participació de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre a la fira Internacional de Turisme, FITUR, que es durà a terme del 23 al 27 de gener a Madrid. Serà una de les primeres accions de promoció en fires importants del sector turístic, sota el paraigua del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, i amb un estand propi de l’Agència Catalana de Turisme. Un total de trenta ens públics i privats del territori hi prendran part, format per patronats municipals, associacions i empreses privades.

 

Joaquim Domingo

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El jurat declara culpable per unanimitat l’assassí de l’exparella a Salou

Notícia següent

Lleida estrena 5 nous busos híbrids, dins de l’aposta per la “revolució verda” a la ciutat

Notícies relacionades